שלום,
אני מעוניין לקחת משכנתא של 420000 ש"ח ל-20 שנה בריבית קבועה (צמוד למדד). ההצעה הכי טובה שקיבלתי עד עכשיו היא ריבית קבועה של 4.5 עם תחנות כל 5 שנים.
האם למישהו הציעו הצעה יותר טובה?- אם כן אשמח לדעת באיזה בנק/סניף.
רמי:
קיבלתי גם הצעה לקחת 60% מהסכוםל -20 שנה כאשר הריבית ב10 השנים הראשונות תהיה 4.3 (קבועה) ואחרי 10 שנים אני אוכל לבחור במסלול המתאים לי ל10 שנים הנותרות, ו40% בריבית משתנה 4.35 כל 5 שנים.
שאלתי היא:
איזו מבין ההצעות טובה יותר?
06-09-2005 21:12:00
רמי טוטאי
תגובה
ההלוואה בריבית המשתנה כל 10 שנים קורצת יותר ,למרות השינוי בריבית .
לדעתי ,אם תקח את כל ההלוואה ללא חלוקה עם משתנה ,העדיפות להלוואה זו .
דרך אגב ניתן להגיע לריבית 4.2% בהלוואה מתחלפת זו .
במידה ולא קח את הצעה הראשונה ,אני מניח שמדובר בחברת ביטוח כלל .
בהצלחה.
לדעתי ,אם תקח את כל ההלוואה ללא חלוקה עם משתנה ,העדיפות להלוואה זו .
דרך אגב ניתן להגיע לריבית 4.2% בהלוואה מתחלפת זו .
במידה ולא קח את הצעה הראשונה ,אני מניח שמדובר בחברת ביטוח כלל .
בהצלחה.
08-09-2005 09:33:00
רום כהן
תגובה לרמי
אפילו שאין תחנות?
08-09-2005 12:50:00
רמי טוטאי
כתבת שיש תחנות ,לא כך ?
