אנו לוקחים הלוואת זכאות בסך 180,000
מעבר לכך עלינו לקחת הלוואה משלימה של 250,000
היינו רוצים לקחת אותה ל 15 שנה ויש לנו שתי אפשרויות:
1) צמודת מדד בריבית קבועה של 4.55%
2) הלוואת בנק אגוד בריבית 6.99% לא הצמדה
בעוד 6.5 שנים צריכה להשתחרר לנו קרן השתלמות בסך של כ 60,000 ונרצה כנראה לקצר את תקופת המשכנתא.
מעבר לכך עלינו לקחת הלוואה משלימה של 250,000
היינו רוצים לקחת אותה ל 15 שנה ויש לנו שתי אפשרויות:
1) צמודת מדד בריבית קבועה של 4.55%
2) הלוואת בנק אגוד בריבית 6.99% לא הצמדה
בעוד 6.5 שנים צריכה להשתחרר לנו קרן השתלמות בסך של כ 60,000 ונרצה כנראה לקצר את תקופת המשכנתא.
איזו אפשרות עדיפה בעיניך?
כמו כן האם נכון לחשב כך את שיעור האינפלציה שלוקח בנק אגוד בחשבון: 1.0699/1.0455=1.0233 וא"כ אינפלציה של כ 2.33% בשנה שזו לא אינפלציה גבוהה בטווח של 10-15 שנה ?
בתודה מראש וסליחה על האורך.
29-05-2006 02:11:00
רמי טוטאי
תשובה
לא הבנתי את החלק האחרון .
בכל אופן לדעתי הצעת איגוד מאד אטרקטיבית .
בכל אופן לדעתי הצעת איגוד מאד אטרקטיבית .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
29-05-2006 02:46:00
מאיר נ
תודה רבה והבהרה לשאלה |L@|
אני יכול לקבל משכנתא בריבית 4.55%
בנק אגוד מציע לנו 6.99%
לכן מבחינתי אם אני משווה בין ההצעות העומדות בפני הרי ש 1.0699/1.0455=1.0233 זאת אומרת שמבחינתי אם האינפלציה תהיה 2.33% הרי שהתנאים ישתוו וכל אינפלציה שתהיה מעבר לכך זהו רווח נקי שלי?
תודה רבה על העזרה והתשובות.
בנק אגוד מציע לנו 6.99%
לכן מבחינתי אם אני משווה בין ההצעות העומדות בפני הרי ש 1.0699/1.0455=1.0233 זאת אומרת שמבחינתי אם האינפלציה תהיה 2.33% הרי שהתנאים ישתוו וכל אינפלציה שתהיה מעבר לכך זהו רווח נקי שלי?
תודה רבה על העזרה והתשובות.
29-05-2006 19:44:00
רמי טוטאי
תשובה
1.יתרת המשכנתא לסילוק בעוד מס שנים בוודאות לא תהיה זהה ,בצמודה יתרה לסילוק גבוהה יותר ולא צמודה נמוכה מקרן ההלוואה .
2.ברמת אנפלציה נמוכה ההצעה של איגוד אינה אטרקטיבית
מי מבטיח לך שהאנפלציה השנתית תהיה נמוכה או שווה ל 2.5% (סבירות גבוהה לעלייה ).
2.ברמת אנפלציה נמוכה ההצעה של איגוד אינה אטרקטיבית
מי מבטיח לך שהאנפלציה השנתית תהיה נמוכה או שווה ל 2.5% (סבירות גבוהה לעלייה ).
יש עוד מספר דברים אך עליהם ניתן להרחיב רק במסגרת
ייעוץ אישי .
בברכה
רמי טוטאי.
30-05-2006 21:25:00
מאיר נ
תודה רבה על התשובה והבהרה קטנה |K@|
מה כוונתך כאשר אתה אומר שברמת אינפלציה נמוכה הצעת אגוד אינה אטרקטיבית? כמה במספרים בערך? מהו הגבול להערכתך?
שוב תודה על התשובות!!
שוב תודה על התשובות!!
31-05-2006 19:50:00
רמי טוטאי
תשובה
ברמות אנפלציה של 2% כל שנה ,העדיפות לצמוד מדד
כל עלייה מעבר לכך העדיפות ללא צמודה .
מסלול זה מסתיים היום .
כל עלייה מעבר לכך העדיפות ללא צמודה .
מסלול זה מסתיים היום .
בברכה
רמי טוטאי
31-05-2006 22:07:00
מאיר נ
שוב תודה אבל לא הבנתי לפי מה קבעת את זה |o@|
