הציעו חי ריבית קבועה ל20 שנה 4.65
ומתחלפת כל 5 שנים עוגן 4.27
האם הריביות טובות ? או שניתן היה להתמקח עוד ?
ומתחלפת כל 5 שנים עוגן 4.27
האם הריביות טובות ? או שניתן היה להתמקח עוד ?
בנק איגוד מציע ריבית קבועה 4.4 ל20 שנה האם זה גם ללקוחות ללא זכאות ? ואם כן , האם יש איזה שהוא קץ´ ?
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי
תודה
01-12-2005 01:27:00
רמי טוטאי
תגובה
שום בעיה באיגוד ,התנאים פשוט סגורים עד לסוף השנה .
גם תנאי הריבית ל20 שנה ומתחלפת טובים הם .
בהצלחה.
גם תנאי הריבית ל20 שנה ומתחלפת טובים הם .
בהצלחה.
