שלום.
במסגרת תוספת בנית שני חדרים בקומת קרקע של בית משותף בוצע שפירץ חיצוני לאחר ביצוע הטיח. כיום לאחר הגשם האחרון (בפ"ת) הקירות החיצוניים נראים רטובים לעומת המבנה הישן שכבר הספיק להתייבש. כמו כן כשנוגעים בשפריץ הוא נוטה להתפורר. יש רעיונות איך משפרים המצב. הקבלן שבנה מציע לצבוע את השפירץ. האם זה יעזור?איזה סוג צבע?
במסגרת תוספת בנית שני חדרים בקומת קרקע של בית משותף בוצע שפירץ חיצוני לאחר ביצוע הטיח. כיום לאחר הגשם האחרון (בפ"ת) הקירות החיצוניים נראים רטובים לעומת המבנה הישן שכבר הספיק להתייבש. כמו כן כשנוגעים בשפריץ הוא נוטה להתפורר. יש רעיונות איך משפרים המצב. הקבלן שבנה מציע לצבוע את השפירץ. האם זה יעזור?איזה סוג צבע?
