רמי שלום מה שלומך ?
מה עדיף 180000 ב קבועה ב 4.03 ל8 שנים שפיצר או 4.09 קבועה ל 9 שנים בקרן שווה ?
מה עדיף 180000 ב קבועה ב 4.03 ל8 שנים שפיצר או 4.09 קבועה ל 9 שנים בקרן שווה ?
בברכה אלקו
19-05-2006 13:02:00
רמי טוטאי
תשובה
שלומי טוב ,תודה .
התשובה היא שזה תלוי במאפייני הפרופיל הפיננסי שלך או שלכם .
בכללי ,העדיפות נוטה לקרן שווה ,בגלל יתרונות הסילוק לפני הזמן (יתרת סילוק קטנה יותר לעומת שפיצר רגיל ).
התשובה היא שזה תלוי במאפייני הפרופיל הפיננסי שלך או שלכם .
בכללי ,העדיפות נוטה לקרן שווה ,בגלל יתרונות הסילוק לפני הזמן (יתרת סילוק קטנה יותר לעומת שפיצר רגיל ).
בברכה
רמי טוטאי.
20-05-2006 15:22:00
אלון אלון
שווה מול שפיצר
תודה רבה רמי |a@|
21-05-2006 20:57:00
רמי טוטאי
תגובה
תמשיך/י לעקוב בפורום .
בהצלחה .
