מכרנו את דירתנו, ויום לפני המסירה ביצענו "עקוב אחריי" לדואר.
לצערנו, הדואר המשיך להעביר את המכתבים למען הישן, ובינתיים הדיירים החדשים מסרבים להעביר לנו את המכתבים.
1. האם זו עבירה פלילית?
2. האם יש דרך להכריח אותם להעביר לנו את המכתבים שלנו?
31-10-2005 13:24:00
גיורא_מ מגל
קונים בעיתיים
1. שאלי בדואר מה יש להם לומר בנושא. שידאגו הם להתווכח עם הדיירים ולהעביר אליכם את הדואר.
2. נסו להתייעץ עם עורכי דין.
3. מעולם לא נתקלנו בבעיה שכזו. משונה, למה הם לא רוצים לעביר אליכם את הדואר. רבתם?
2. נסו להתייעץ עם עורכי דין.
3. מעולם לא נתקלנו בבעיה שכזו. משונה, למה הם לא רוצים לעביר אליכם את הדואר. רבתם?
