יש לנו הליך משפטי אצל המפקחת. לתדהמתי, תשובת המפקחת שדחתה פניה עכשווית שלי הקשורה לאותו תיק "כי התיק נסגר לאחר שניתן בו פס"ד", מסתבר שהתיק נסגר כבר לפני כחצי שנה. אציין שלתיק הוכנסה מהדלת האחורית תביעה נגדית שעניינה שונה ברובו מהתביעה המקורית. למרות שאני בעלת דירה בבנין, וגם חברת ועד שעוה"ד אמור ליצג גם אותי ופסה"ד נוגע לרכוש המשותף ולחלוקת הכספים המשותפים, לא הובא לידיעתי עד תשובתה של המפקחת קיומו של פסה"ד – לא ע"י יו"ר הועד שהוא מנהל את המגעים עם עוה"ד וגם נוגע בענין שכן הנתבעת היא בת משפחה שלו וגם לא ע"י עוה"ד שהיום אומר ´כביכול´ מייצגת את הועד. בשיחה טלפונית עם מזכירות לשכת המפקחת סרבו עקרונית לאפשר לי לקבל את פסה"ד גם היום. מובן שבכך גם הפסדתי את הזמן הקבוע בחוק לערעור בבית המשפט המחוזי אם משהו לא נראה לי תקין.
כיצד אוכל לראות את פסה"ד ואם יהיה צורך לערער עליו למרות הזמן שחלף?
רב תודות מראש.
כיצד אוכל לראות את פסה"ד ואם יהיה צורך לערער עליו למרות הזמן שחלף?
רב תודות מראש.
08-04-2014 10:05:00
עפר שחל
ת
כאשר עו"ד מייצג ועד או בכלל לקוח, הוא הופך להיות הכתובת מבחינת בית המשפט או לשכת המפקח למסירת כל מסמך בתיק כולל כמובן פסה"ד. לכן מה שקרה כאן כנראה הוא שעוה"ד קיבל את פסה"ד והעביר אותו לועד ואת לא עודכנת משום מה. פסק דין לא נשלח לכל בעל דירה.
