אודי וכולם שלום,
מה דעתכם, מהן ההגדרות לתנאי התאורה השונים? לא הצלחתי למצוא הגדרה אחידה בספרות ומסתבר שבעלי המקצוע ששאלתי גם הם לא עזרו במיוחד.
> האם איזור שאין לו שמש ישירה (קיר הבית) אבל הרבה אור (צפון) נחשב לצל או צל חלקי?
> איזור דרומי שמקבל שמש ישירה מהצהריים המוקדמות – שמש או צל חלקי?
> האיזור המוצלל ע"י גדר בנויה באיזור דרום – אין שמש ישירה אבל הרבה אור – צל חלקי או צל?
> שמש של בוקר עד הצהריים בלבד – צל חלקי או שמש?
הנ"ל מתייחס לאיזור המרכז.
מה אתם אומרים?
גלי
מה דעתכם, מהן ההגדרות לתנאי התאורה השונים? לא הצלחתי למצוא הגדרה אחידה בספרות ומסתבר שבעלי המקצוע ששאלתי גם הם לא עזרו במיוחד.
> האם איזור שאין לו שמש ישירה (קיר הבית) אבל הרבה אור (צפון) נחשב לצל או צל חלקי?
> איזור דרומי שמקבל שמש ישירה מהצהריים המוקדמות – שמש או צל חלקי?
> האיזור המוצלל ע"י גדר בנויה באיזור דרום – אין שמש ישירה אבל הרבה אור – צל חלקי או צל?
> שמש של בוקר עד הצהריים בלבד – צל חלקי או שמש?
הנ"ל מתייחס לאיזור המרכז.
מה אתם אומרים?
גלי
17-01-2007 22:00:00
אהוד מיכליס
שמש וחצי וצל ובכלל
צד שיש לו 5-6 שעות שמש ביום נחשב שמש.
צד צפון חצי צל
בית מסתיר-חצי צל
אין שמש ויש אור והסתרה-צל
שמש עד 10-בקיץ חצי צל
צד צפון חצי צל
בית מסתיר-חצי צל
אין שמש ויש אור והסתרה-צל
שמש עד 10-בקיץ חצי צל
18-01-2007 22:18:00
גל לוי
תודה!!!
