שלום,
כבר כמעט שנה וחצי אני סובלת מנזקים בעקבות נזילה מהשכן.
כל פעם באים מחברת הביטוח שלו, מוצאים נזילות חדשות, מתקנים, ממתינים שיתייבש, וחוזר חלילה.
שאלתי- בהנחה שבסופו של דבר הכל יהיה יבש ויתוקן, האם ניתן לקבל פיצוי על עוגמת הנפש? אני חיה כבר זמן רב בבית שחלקים רבים ממנו ניזוקו בגלל הרטיבות/העובש וכן הלאה.
כבר כמעט שנה וחצי אני סובלת מנזקים בעקבות נזילה מהשכן.
כל פעם באים מחברת הביטוח שלו, מוצאים נזילות חדשות, מתקנים, ממתינים שיתייבש, וחוזר חלילה.
שאלתי- בהנחה שבסופו של דבר הכל יהיה יבש ויתוקן, האם ניתן לקבל פיצוי על עוגמת הנפש? אני חיה כבר זמן רב בבית שחלקים רבים ממנו ניזוקו בגלל הרטיבות/העובש וכן הלאה.
שאלה בהמשך- האם יש אפשרות שחברת הביטוח של השכן תאפשר לי לקחת קבלן שאני בוחרת בעצמי, ולא רק מישהו שעובד איתם.
תודה
23-09-2013 19:50:00
עפר שחל
ת
ראשית את זכאית לתיקון וסיוד גם אצלך, כאשר זה מתאפשר.
לגבי עוגמת נפש – התשובה שלילית אלא אם כן יוכח שבמכוון היה אי טיפול או היתה רשלנות והזנחה. הנטל להוכיח זאת עליך.
יש לזכור שנזילות הן לא אחת ענין שחוזר על עצמו. קשה מאוד להוכיח שחברת הביטוח התרשלה בטיפול. לגבי קבלן אחר בדרך כלל חב´ ביטוח אינן מסכימות לכך.
