שלום לכולם אני שואל שוב..
אני מתחזק מוסד חינוכי בישוב שלי ונמאס לנו להזמין תכנאי מזגנים לכל בעייה במזגנים.
אשמח אם מישהו יכול לפרט או להכווין לאתר שיסביר כיצד עובדים עם סעפת שעונים למזגן?
איזה צינור לחבר לאיזה יציאה? מה צריך להיות הלחץ בזמן דחיסה וכמה צריך עלות סעפת כזו?
תודה רבה
אני מתחזק מוסד חינוכי בישוב שלי ונמאס לנו להזמין תכנאי מזגנים לכל בעייה במזגנים.
אשמח אם מישהו יכול לפרט או להכווין לאתר שיסביר כיצד עובדים עם סעפת שעונים למזגן?
איזה צינור לחבר לאיזה יציאה? מה צריך להיות הלחץ בזמן דחיסה וכמה צריך עלות סעפת כזו?
תודה רבה
