בבניין משותף חלק מהדיירים כולל אני סגרנו את מסתור הכביסה והפכנו אותו לחדרון קטן בבית.
התבקשנו ע"י העירייה להוציא היתר (לאחר שהמסתר נסגר).
לאחר שנתיים תהליך ההיתר התקדם ממש לסופו ופתאום צצה דרישה זו:
"יש להמציא מסתור כביסה חליפי"
מספר דיירים פנו לעייריה בשאלה מאיפה דרישה הזוייה זו הופיע שלא נומר רק בשלב סופי זה.
נאמר ע"י פקיד מטפל שבהחלט הדרישה תמוהה והיא תטופל שוב.
עבר זמן רב מעל חודשיים ועדיין אין שינוי בדרישה זו.
דרישה זו אם היא הגיונית היא ללא נענה מבחינת הדיירים ותגרום לבעיה ללא פתרון.
האם הדרישה הגיונית וחייב שיהיה מסתור כביסה גם לדיירים שלא מעוניינים בה? (כולם יש מייבש או תולים כביסה בשטח הבית ואין פגם אסטטי בבניין)
אשמח לתשובה על סמך ידע מבוסס בנושא.
תודה רבה
ובכל מקרה השאלה לא צריכה להיות אם זה הגיוני או לא כי זה לא עניין להגיון אלא לחוק.
