מקרה הפוך – נסיעת חלום שהפכה להיות חלום בלהות
במקרה שלנו החלטנו להפתיע את ילדינו ולקחתם לטיול בצרפת. התקשרנו לוואלה טורס וביקשנו מהסוכן ששמו שלומי דיל טוב לצרפת. נתבשרנו כי יש דיל במבצע למשפחה בת שש נפשות במלון כשר (אנו דתיים) הכולל ארוחת בוקר. הטיסה יועדה ליום ה´ והחזרה ליום א´ בשעה 21:30.
מאחר ועשינו חושבים וגילינו כי זממנו והשהות במקום קצרים – התקשרתי מספר פעמים לסוכן על מנת לדחות שהייתנו. תשובתו הייתה שיברר דבר שלא נעשה. יומיים לפני הטיסה נוצר קשר טלפוני עימו. תשובתו הייתה שלילית. ונאמר כי הנסיעה נותרה כפי שנקבעה. להלן יציאה בשעה 11:30 וחזרה בשעה 21.30.
דחסנו את כל בילויינו בימים ספורים אלו והתייצבנו בשדה התעופה בשעה 18:00 על מנת לבלות מעט בדיוטי פרי לפני הטיסה. בהגיענו לשדה התעופה נסתבר כי הטיסה יצאה בשעה 16:50.
נתקענו מעל 24 שעות בטרמינל בקור כלבים וללא מזון – מאחר ואנו שומרי כשרות. אין אפילו מילים לתאר את הזוועה שחווינו שם. התקשרנו לכל מי שיכולנו כולל לסוכן שלנו, אשר התעלם במופגן וטען כי הבעיה שלנו. ועלינו למצוא בכוחות עצמנו דרך החוצה, כי אין טיסות והכל מלא.
שילמנו הון תועפות כדי לצאת בדרך לא דרך מצרפת. קרוב ל- 600 יורו לכל נוסע. ובזאת לא הסתיימו תלאותינו מסתבר כי נפלה טעות בכרטיס מסוים ועלינו לתקנו באל-על ביכרנו לשלם שוב על מנת לא לעכב יציאתנו. אחר כך הסתבר כי יש רק ארבעה מקומות ועוד.. בקיצור תלאות נוראיות (אבל לא בזה עסקינן).
אגב לאחר שהתברר המחדל – בדקנו את הכרטיסים.ואת ההפניה שלהם.
ההפנייה הייתה ברורה מאוד – מצוין שם שעת יציאה שעת חזרה ושהייה במלון, אולם בכרטיסים הייתה מצוינת שעת החזרה האורגנלית. כלומר כבר בארץ היה ברור להם כי השעה שונתה. והם לא טרחו ליידע על מנת שלא נבטל את הדיל.
אשמח לקבל מענה. הנני נסערת ואת החוויה המחרידה שילדיי חוו לא ניתן למחוק מהזיכרון.
במקרה שלנו החלטנו להפתיע את ילדינו ולקחתם לטיול בצרפת. התקשרנו לוואלה טורס וביקשנו מהסוכן ששמו שלומי דיל טוב לצרפת. נתבשרנו כי יש דיל במבצע למשפחה בת שש נפשות במלון כשר (אנו דתיים) הכולל ארוחת בוקר. הטיסה יועדה ליום ה´ והחזרה ליום א´ בשעה 21:30.
מאחר ועשינו חושבים וגילינו כי זממנו והשהות במקום קצרים – התקשרתי מספר פעמים לסוכן על מנת לדחות שהייתנו. תשובתו הייתה שיברר דבר שלא נעשה. יומיים לפני הטיסה נוצר קשר טלפוני עימו. תשובתו הייתה שלילית. ונאמר כי הנסיעה נותרה כפי שנקבעה. להלן יציאה בשעה 11:30 וחזרה בשעה 21.30.
דחסנו את כל בילויינו בימים ספורים אלו והתייצבנו בשדה התעופה בשעה 18:00 על מנת לבלות מעט בדיוטי פרי לפני הטיסה. בהגיענו לשדה התעופה נסתבר כי הטיסה יצאה בשעה 16:50.
נתקענו מעל 24 שעות בטרמינל בקור כלבים וללא מזון – מאחר ואנו שומרי כשרות. אין אפילו מילים לתאר את הזוועה שחווינו שם. התקשרנו לכל מי שיכולנו כולל לסוכן שלנו, אשר התעלם במופגן וטען כי הבעיה שלנו. ועלינו למצוא בכוחות עצמנו דרך החוצה, כי אין טיסות והכל מלא.
שילמנו הון תועפות כדי לצאת בדרך לא דרך מצרפת. קרוב ל- 600 יורו לכל נוסע. ובזאת לא הסתיימו תלאותינו מסתבר כי נפלה טעות בכרטיס מסוים ועלינו לתקנו באל-על ביכרנו לשלם שוב על מנת לא לעכב יציאתנו. אחר כך הסתבר כי יש רק ארבעה מקומות ועוד.. בקיצור תלאות נוראיות (אבל לא בזה עסקינן).
אגב לאחר שהתברר המחדל – בדקנו את הכרטיסים.ואת ההפניה שלהם.
ההפנייה הייתה ברורה מאוד – מצוין שם שעת יציאה שעת חזרה ושהייה במלון, אולם בכרטיסים הייתה מצוינת שעת החזרה האורגנלית. כלומר כבר בארץ היה ברור להם כי השעה שונתה. והם לא טרחו ליידע על מנת שלא נבטל את הדיל.
אשמח לקבל מענה. הנני נסערת ואת החוויה המחרידה שילדיי חוו לא ניתן למחוק מהזיכרון.
עד ליום זה לא הבנתי מהי טיסת שכר – ומדוע הסוכן בחר לנו טיסה כזאת, לא שילמתי מעט, אלא סכום דומה לנוסעים שנסעו באל-על בטיסה מסוג אחר.
לא הובהר לי בשום שלב כי מדובר בטיסת שכר, כאשר קיבלתי טופס למילוי הבהיר לי הסוכן כי מדובר במכתב סטנדרטי פורמלי והוא בא על מנת לאשר פרטי הנוסעים.
אבל הנקודה העיקרית – מדוע באם הסוכן ידע עשרה ימים לפני הטיסה הנ"ל על השינוי שחל – לא טרח ליידע אותנו למרות שהיינו איתו בקשר כמעט יומ-יומי וחזר וטען כי לא ניתן להאריך והנופש נותר בעינו ללא שינוי. אם זו לא הטעייה מכוונת – אז מה?
אם אני נוטה לרגשנות יתר לצערי הייתי ועודני בהלם. האם נראה כי אגרום במודע ו/או ברשלנות לפגיעה בילדיי.
חוויית החיים הגדולה שלהם נגמרה בצורה טראומתית וצורמת – ואת הדין על כך חייב הסוכן והחברה שהוא הינו הנציג שלה.
ויויאן
02-01-2005 13:12:00
גיורא_מ מגל
נסיעה שהפכה לחלום בלהות
אכן, כך נראה הדבר.
מצ"ב הקישור להתאחדות סוכני הנסיעות ושם ניתן להתלונן.
מצ"ב הקישור להתאחדות סוכני הנסיעות ושם ניתן להתלונן.