כיצד ניתן לדעת אם הטופס מזוייף?
האם ניתן להוריד טופס זה באינטרנט?
ומה העונש לבן אדם אשר עשה מעשה זה?
תודה
שקלים באתר של רשות הדואר : .
מצד ימין קצת למטה יש תפריט המאפשר בן השאר קבלת נסח טאבו (ככה זה היה פעם אחרונה שעשיתי זאת – בפברואר השנה).
לגבי זיוף, ובכן, היה מקרה של פקידה בלשכת רישום המקרקעין
שזייפה ואיפשרה לנוכלים להונות אנשים תמימים.
היא הועמדה לדין והורשעה.
זה היה לפני כמה שנים (2-4 שנים, משהו כזה), עד כמה שזכור לי.
אבל, לאחר ששני רוצחים פסיכופטים שרצו לירות טיל לאוו
לתוך אולם חתונות, ברחו מהמשטרה וקיבלו שנתיים וחצי
בכלא בלבד (שלשום),אני מניח שעל זיוף נסח טאבו וגרימת
נזק עצום לאזרח תמים, המזייף המורשע בדין בכלל יקבל
פרס.
בהצלחה
שלמה
והרגו מישהי מסכנה, צעירה, בת 26 נדמה לי …
שנתיים וחצי … איזה בזיון … ומה מרגישים הורי הצעירה …
לפי דעתי איימו על השופט, אחרת אני לא מבין איך הוא קיבל
את עסקת הטיעון ..
אין לצפות לכלום ממערכות האכיפה והצדק במדינה …
המדינה בפשיטת רגל …
אז מה יעשו למזייף נסח טאבו ?!
פרס חופשה באיים הקנארים …
שיהיה טוב
שלמה
כמובן שאני מסכים באופן מלא עם דעותך לגבי הריקבון
הממלכתי בכל קטגוריה אפשרית, משטרה, פרקליטות,
ממשלה, משרדי ממשלה, כנסת, מועצות מקומיות, בנק
ישראל, ומה לא …
לגבי האופנוען, מכיר את הסיפור, וגם ראיתי בטלוויזיה
כתבת תחקיר, בה תואר איך ההורים של האופנוען
היו צריכים לעשות את עבודת החקירה שמקום מח"ש
כי היה ברור שהמשטרה לא בסדר.
אמנם האופנוען לא היה צריך לברוח מהמשטרה,
אבל בטח לא להעיף עליו קרש.
לגבי העניין של העבריינים שברחו מהמשטרה, מסכים איך,
היו צריכים לירות בהם עוד מהמארב.
אני מסכים איתך שאין תקומה וישועה למדינה שלנו.
אני ממליץ לך לקרוא את "כסדום היינו" של משה נגבי.
רק תכין דלי לידך, כדי שיהיה לך לאן להקיא.
בברכה
שלמה
