אנחנו זוג צעיר שמתכוון לקחת משכנתא לבניה. נאמר לנו שמכיוון שבבניה מקבלים את הכסף במדרגות (בהתאם לצורך) כדאי לנו לקחת משכנתא בריבית משתנה כל שנה, האם זה נכון והאם זה משתלם ? בינתיים קיבלנו הצעה של משכנתא בריבית בנק ישראל + 0.2%
תודה
תודה
13-01-2006 11:33:00
רמי טוטאי
תגובה
קשקוש .
סוגי ההלוואות יבחרו על ידכם באופן כזה שיתאימו לכם באופן אישי ולא כפי שהבנק רוצה .
הלוואות בריבית משתנה כל שנה ברות סיכון רב ולא מתאימות לכל לווה בבנק .
בהצלחה.
סוגי ההלוואות יבחרו על ידכם באופן כזה שיתאימו לכם באופן אישי ולא כפי שהבנק רוצה .
הלוואות בריבית משתנה כל שנה ברות סיכון רב ולא מתאימות לכל לווה בבנק .
בהצלחה.
