נבחרתי לכהן כראש ועד בית חדש בביניין שלי ורציתי לשאול האם ועד בית רשאי לקבל משכורת?
אם כן,כמה אחוז מהכסף הנאסף בחודש?
אם כן,כמה אחוז מהכסף הנאסף בחודש?
14-06-2009 01:35:00
צוות הפורום
ועד בית בשכר
דייר שהוא נציג וועד בית אינו יכול לקבל שכר בגין תפקידו.
חבר ועד בית הוא תפקיד התנדבותי.
לא סוד הוא כי ועדי בתים רבים מעגלים פינות בנושא, ובהרבה בנינים נציג ועד הבית פטור מתשלום מיסי ועד הבית, אך לומר שזה תקין ? לא !
חבר ועד בית הוא תפקיד התנדבותי.
לא סוד הוא כי ועדי בתים רבים מעגלים פינות בנושא, ובהרבה בנינים נציג ועד הבית פטור מתשלום מיסי ועד הבית, אך לומר שזה תקין ? לא !
