שלום
אני עוקב אחרי הפורום מעת לעת ומנסה ללמוד .
בבניין שלנו, נוצר מצב בו הוועד עושה כעולה על רוחו כמו למדל : רכישת צמחיית פלסטיק ב 17,000 ש"ח, מצלמות ב 35,000 ש"ח, ניקוי חניון ב 9,000 ש"ח, התקנת אנטנות סלולריות בחניון ועוד… הכל בתוך פרק זמן של ארבעה חודשים – הכל ללא אסיפת דיירם ולמרות קולות רבים המוחים כולל ציטוטים מתוך הפורום המכובד הזה. (התחושה היא של זבנג וגמרנו)
אם לצטט את אחד החברים : " הכלבים נובחים והשיירה עוברת."
שאלתי – איך ניתן לפעול תכליתית – מדובר בבית עם כ 180 יח"ד .
האם ניתן לפנות לסעד כלשהו כדייר ? האם דיירים מתנגדים יכולים לנקות מדמי הניהול את החלק היחסי של התשלום ?
בשורה התחתונה – מה לעשות ?
אני עוקב אחרי הפורום מעת לעת ומנסה ללמוד .
בבניין שלנו, נוצר מצב בו הוועד עושה כעולה על רוחו כמו למדל : רכישת צמחיית פלסטיק ב 17,000 ש"ח, מצלמות ב 35,000 ש"ח, ניקוי חניון ב 9,000 ש"ח, התקנת אנטנות סלולריות בחניון ועוד… הכל בתוך פרק זמן של ארבעה חודשים – הכל ללא אסיפת דיירם ולמרות קולות רבים המוחים כולל ציטוטים מתוך הפורום המכובד הזה. (התחושה היא של זבנג וגמרנו)
אם לצטט את אחד החברים : " הכלבים נובחים והשיירה עוברת."
שאלתי – איך ניתן לפעול תכליתית – מדובר בבית עם כ 180 יח"ד .
האם ניתן לפנות לסעד כלשהו כדייר ? האם דיירים מתנגדים יכולים לנקות מדמי הניהול את החלק היחסי של התשלום ?
בשורה התחתונה – מה לעשות ?
01-11-2011 09:09:00
עפר שחל
ת
כמעט כל הפעולות שציינת אינן בסמכות הועד.
חלקן חורגות אפילו מהחלטת אסיפה, למשל התקנת מצלמות דורשת הסכמה כללית.
תוציא מכתב, עדיף מעו"ד, ותעצור את ההתנהלות הזו, בה היד קלה על ההדק והועד סובל מעודף אנרגיות וחדוות קניות.
חלקן חורגות אפילו מהחלטת אסיפה, למשל התקנת מצלמות דורשת הסכמה כללית.
תוציא מכתב, עדיף מעו"ד, ותעצור את ההתנהלות הזו, בה היד קלה על ההדק והועד סובל מעודף אנרגיות וחדוות קניות.
