יש לי בית פרטי עם תקרת רביץ ומעליה גג רעפים. אני מעוניין לשים את החלק הפנימי של המזגן המרכזי המפוצל מעל תקרת הרביץ בחלל של גג הרעפים. האם הוויברציות של המזגן יכולות ליצור סדקים בתקרת הרביץ ? האם להניח את המזגן מעל הקורות שמחזיקות את תקרת הרביץ או עדיף לתלות אותו על השיפועים של הגג ובכך למנוע סדקים והאם יש מתקן לכך ?
29-11-2008 00:50:00
דורון טרייביש
ראש
29-11-2008 00:54:00
דורון טרייביש
מזגן מיני מרכזי על גג רביץ
ראשית אין ממניחים את המעבה על הרביץ המעבה יושב על הרוקות המחזיקות את הגג.
לפני שאתה הולך לעשות מיני מרכזי כדאי שתחשוב שוב מאחר וצריכת החשמל שלו היא גבוהה מאוד וכאשר התעלות הן מתחת לגג הרעפיםהצריכה שלו תהיה גדולה יותר עדיף לעשות מזגנים נקודתיים הן מבחינת העלויות והן מבחינת צריכת החשמל.
לפני שאתה הולך לעשות מיני מרכזי כדאי שתחשוב שוב מאחר וצריכת החשמל שלו היא גבוהה מאוד וכאשר התעלות הן מתחת לגג הרעפיםהצריכה שלו תהיה גדולה יותר עדיף לעשות מזגנים נקודתיים הן מבחינת העלויות והן מבחינת צריכת החשמל.
29-11-2008 22:28:00
אלון אלון
הבהרה
מדובר במזגן קיים כאשר היחידה הפנימית מונחת בחלל הגג על רצפת בטון וברצוני להזיזה משם לאזור אחר בגג מעל לתקרת הרביץ ולכן השאלה היא האם יש צורך לתלות אותה על הקורות המשופעות של הגג או ניתן להניחה על הקורות האופקיות שמחזיקות את הרביץ (מבחינת סדקים או שיקולים אחרים)
תודה מראש
תודה מראש
30-11-2008 00:10:00
דורון טרייביש
לא מניחים על הרביץ
בונים רמפה על הקורות שחזיקות את הרביץ אך כך בחשבון שהזזת המזגן עשויה לעלות כמעט כמו התקנה חדשהשלו
