1. האם שילוב של מסלולים (20,10,5) יוריד את הריבית ?
2. אני צופה במהלך השנים לסכומי כסף שיאפשרו הפקדות משמעותיות, להבנתי בריבית קבועה אם הריבית עולה יש פטור, אם יורדת אני משלם הפרש. האם זה נכון ?
3. האם מומלץ שילוב של קבועה עם פריים ?
4. מה ההבדל בין ריבית משתנה לפריים ?
17-01-2006 00:04:00
רמי טוטאי
תגובה
עניתי כבר .
