רמי שלום
המשכנתא שלי מורכבת משתי הלוואות:
1.זכאות- יתרת סילוק 154663 ש"ח בריבית קבועה 6.24%- אין עלות פרעון מוקדם (עד 01/11/27)
2.משלימה-יתרת סילוק 191816 ש"ח בריבית קבועה של 5.25% -עמלת פרעון מוקדם 8286 ש"ח (עד 01/11/21)
ההלואות נלקחו ב-11/2001.
האם יש הצדקה למחזר את אחת ההלוואות או שתיהן?
האם ניתן לדעת גובה ההחזר החודשי לאחר מיחזור?
תודה
המשכנתא שלי מורכבת משתי הלוואות:
1.זכאות- יתרת סילוק 154663 ש"ח בריבית קבועה 6.24%- אין עלות פרעון מוקדם (עד 01/11/27)
2.משלימה-יתרת סילוק 191816 ש"ח בריבית קבועה של 5.25% -עמלת פרעון מוקדם 8286 ש"ח (עד 01/11/21)
ההלואות נלקחו ב-11/2001.
האם יש הצדקה למחזר את אחת ההלוואות או שתיהן?
האם ניתן לדעת גובה ההחזר החודשי לאחר מיחזור?
תודה
03-10-2005 01:17:00
רמי טוטאי
תגובה
1.כדי לדעת כדאיות אני צריך לדעת מה התשלום החודשי בכל אחת מההלוואות המצוינות? .
2.האם עמלת הפירעון כוללה ביתרה לסילוק או שהיא בנפרד ?
2.האם עמלת הפירעון כוללה ביתרה לסילוק או שהיא בנפרד ?
כדרך אגב ,תשלום חודשי בערך כ 2400 ש"ח בחודש לגבי ההלוואה החדשה .
מחכה לתשובה .
03-10-2005 03:59:00
רונן טולדנו
תשלום חודשי
1.תשלום חודשי להלוואת זכאות: 895 ש"ח.
תשלום חודשי למשלימה:1379 ש"ח.
2.עמלת פרעון אינה כלולה ביתרה לסילוק.
תשלום חודשי למשלימה:1379 ש"ח.
2.עמלת פרעון אינה כלולה ביתרה לסילוק.
תודה רבה וכמובן שנה טובה.
03-10-2005 12:24:00
רמי טוטאי
תגובה
מיחזור לאותה תקופת שנים אינה כדאית .(בהנחה שהתשלום שנמסר לעיל נכון ).
אך קיצור תקופה יביא בהכרח לחיסכון רב .
בהצלחה.
אך קיצור תקופה יביא בהכרח לחיסכון רב .
בהצלחה.
03-10-2005 14:30:00
רונן טולדנו
האם קיצור מצריך תשלום דמי פרעון מוקדם?
והאם הכדאיות רלוונטית עבור שתי ההלואות?
03-10-2005 15:14:00
רמי טוטאי
תגובה
אכן קיצור תקופה במשלימה מחייב תשלום עמלת פירעון מוקדם .
הכדאיות כמובן בשתי ההלוואות .
בהצלחה ושנה טובה .
הכדאיות כמובן בשתי ההלוואות .
בהצלחה ושנה טובה .
