חג שמח
ביום 1 לדצמבר 05 ישתנה שיעור הריבית בהלוואה שלקחתי,
במכתב מהבנק צויין שהריבית תהיה:
1 שיעור הריבית המתקבל מהחישוב אשר ניקבע עפ"י הסכם ההלוואה או
2 שיעור הריבית המתקבל ,,,,,,,,על בסיס אוביקטיבי חיצוני כמפורט בהוראות בנק ישראל,
שאלתי:
האם כדאי לפרוע את ההלוואה ולקחת משכנתא חדשה?
עם ריבית קבועה?
ביום 1 לדצמבר 05 ישתנה שיעור הריבית בהלוואה שלקחתי,
במכתב מהבנק צויין שהריבית תהיה:
1 שיעור הריבית המתקבל מהחישוב אשר ניקבע עפ"י הסכם ההלוואה או
2 שיעור הריבית המתקבל ,,,,,,,,על בסיס אוביקטיבי חיצוני כמפורט בהוראות בנק ישראל,
שאלתי:
האם כדאי לפרוע את ההלוואה ולקחת משכנתא חדשה?
עם ריבית קבועה?
22-10-2005 19:31:00
רמי טוטאי
תגובה
תגיד אתה רציני ?
אך אני אוכל להתייחס לשאלתך אם אין לי את נתוני ההלוואה .
חג שמח.
אך אני אוכל להתייחס לשאלתך אם אין לי את נתוני ההלוואה .
חג שמח.
