מכרתי דירה ב122000$ וכעת אני מעוניין לקנות דירה יותר יקרה.165000$.
אני רוצה משכנתא על סך 45000$.
מהדירה שמכרתי יש לי 2 משכנתאות ששילמתי כבר 3 שנים :
א. זכאות 70,633 ש"ח ברבית לחישוב 5.5% עד 2028.
תשלום חודשי של 485 ש"ח.
ב. משלימה 260000 ש"ח ברבית לחישוב 3.52 עד 2028.
תשלום חודשי של 1400 ש"ח.
לי יש הון של 50000$.
כרגע עומדות בפני מס´ אופציות:
א. להחזיר את המשכנתאות ולקחת חדשה על סך 115000$.
ב. להחזיר רק את הזכאות ולקחת את כל השאר כמשלימה.
ג. לקחת רק את ה 45,000$ בנוסף.
אני רוצה משכנתא על סך 45000$.
מהדירה שמכרתי יש לי 2 משכנתאות ששילמתי כבר 3 שנים :
א. זכאות 70,633 ש"ח ברבית לחישוב 5.5% עד 2028.
תשלום חודשי של 485 ש"ח.
ב. משלימה 260000 ש"ח ברבית לחישוב 3.52 עד 2028.
תשלום חודשי של 1400 ש"ח.
לי יש הון של 50000$.
כרגע עומדות בפני מס´ אופציות:
א. להחזיר את המשכנתאות ולקחת חדשה על סך 115000$.
ב. להחזיר רק את הזכאות ולקחת את כל השאר כמשלימה.
ג. לקחת רק את ה 45,000$ בנוסף.
שאלתי היא מה כדאי ולכמה שנים?( גג 3000ש"ח לחודש אני יכול לשלם כשאני ממש נחנק).
האם ההפרש של 100-200 ש"ח לחודש הוא כדאי בחישוב של משכנתא ל 25 או 30 שנה?
תודה.
07-10-2005 01:41:00
רמי טוטאי
תגובה
ראשית אני מבין מדוע ברצונך לפרוע הלוואה בריבית 3.52% ,אם זה בקבועה אל תגע בה ,כולל הזכאות ולמרות הריבית .
אין בעיה עקרונית לקחת את ההלוואה הנוספת לתקופה של 25 שנה .
יתכן שלא הבנתי היטב את השאלה ,תן לי יותר פרטים בבקשה .
בהצלחה.
אין בעיה עקרונית לקחת את ההלוואה הנוספת לתקופה של 25 שנה .
יתכן שלא הבנתי היטב את השאלה ,תן לי יותר פרטים בבקשה .
בהצלחה.
07-10-2005 01:53:00
אלון ס
תודה עוד פרטים
3.52% ריבית משתנה כל שנתיים וחצי ( האם זה טוב יחסית להיום)?
מה אתה ממליץ מ 3 האופציות שיש לי?
נ.ב
הבנק מציע לי 45000$ ל30 שנה בריבית של 4.01 משתנה כל 5 שנים , זה טוב ?
מה אתה ממליץ מ 3 האופציות שיש לי?
נ.ב
הבנק מציע לי 45000$ ל30 שנה בריבית של 4.01 משתנה כל 5 שנים , זה טוב ?
07-10-2005 02:01:00
רמי טוטאי
תגובה
אל תקח משתנה אם אינך בטוח כי תסלק את ההלוואה במועד השינוי הראשון בריבית .
אם זה כך ,עבור לקבועה בתנאי ריבית טובים .
בהצלחה.
אם זה כך ,עבור לקבועה בתנאי ריבית טובים .
בהצלחה.
07-10-2005 02:58:00
אלון ס
תודה רבה, זהו הפורום היחיד שהוא גם ריווחי |g@|
07-10-2005 12:05:00
רמי טוטאי
תודה לך והרבה הצלחה.
שנה טובה .
