שלום,
בבעלותי דירה בשויי 70K, אני מחזיר משכנתא בגובה 1480 ש"ח לחודש ריבית של 5% ונותרו עוד כ 15 שנה.
רכישת הדירה נעשתה כשהייתי רווק.
כיום, לאחר החתונה, חשבתי על הקטנת מספר השנים להחזר הלוואה ל 5 (ע"פ המחשבונים ההחזר צ"ל 3600 בערך)
בנוסף יש לנו הון עצמי של 50K
ההכנסה של שנינו נטו היא 12K, ללא ילדים.
כמובן שבינתיים אנו משלמים שכירות בערך 2300 ש"ח
האם הצעד כדאי?
אשמח לשמוע דעתכם
בבעלותי דירה בשויי 70K, אני מחזיר משכנתא בגובה 1480 ש"ח לחודש ריבית של 5% ונותרו עוד כ 15 שנה.
רכישת הדירה נעשתה כשהייתי רווק.
כיום, לאחר החתונה, חשבתי על הקטנת מספר השנים להחזר הלוואה ל 5 (ע"פ המחשבונים ההחזר צ"ל 3600 בערך)
בנוסף יש לנו הון עצמי של 50K
ההכנסה של שנינו נטו היא 12K, ללא ילדים.
כמובן שבינתיים אנו משלמים שכירות בערך 2300 ש"ח
האם הצעד כדאי?
אשמח לשמוע דעתכם
06-05-2006 12:52:00
מאור כהן
נ.ב
הדירה שרכשתי מושכרת עבור 1350 ש"ח לחודש
ושוב, תודה
ושוב, תודה
07-05-2006 00:21:00
רמי טוטאי
תשובה
כל צעד של הקטנת תקופת המשכנתא יתקבל בברכה ,כי מבחינת כדאיות אין ספק שיש לבצע זאת .
אך האם תוכל לעמוד בתשולם גבוה גם במחיר של תשלום שכירות ומשכנתא ביחד ,האם זה אפשרי ?
אם התשובה היא כן אז כדאי לביצוע אם לא אל תכנס לזה בכלל אלה תקטין את התקופה בכמה שנים בודדות .
אך האם תוכל לעמוד בתשולם גבוה גם במחיר של תשלום שכירות ומשכנתא ביחד ,האם זה אפשרי ?
אם התשובה היא כן אז כדאי לביצוע אם לא אל תכנס לזה בכלל אלה תקטין את התקופה בכמה שנים בודדות .
כל האמור בפורום הינו דעתי הפרטית ואין לראות בו משום ייעוץ כלשהו .
ניתן ליצור עימי קשר טלפוני לייעוץ פרטני לטלפון 054/4210455
