אני ובן זוגי עומדים חפני לקיחת משכנתא ראשונה למימון רכישת קרקע ולבניה. הסכום הראשוני שאנחנו ניקח יהיה 70000$ ולבניה נזדקק ל60000$ נוספים. יכולת ההחזר שלנו היא 4000ש"ח בחודש. היינו בבנקים השונים ואנו מתלבטים בין צמוד מדד/דולר/יורו/מק"מ. מה אתה ממליץ וממה עלינו להזהר?
22-02-2006 16:30:00
תמי מ
יותר פרטים-דחוף
בהמשך למה שכתבתי קודם לכן להלן מה שהציעו לנו בבנק פועלים:
1.צמוד יורו 4.325 משתנה כל 3 חוד´ או 4.45 משתנה כל חצי שנה
2.פריים-0.7
3.צמוד מדד ריבית קבועה:
ל14 שנה 4.58
ל20 שנה 4.75
זכאות כלקוחות בנק פועלים 50000ש"ח:
ל14 שנה 4.38
ל18 שנה 4.5
מה אתה ממליץ? אני זקוקה לתשובה במהירות. תודה רבה רבה אתה עושה עבודת קודש ממש
1.צמוד יורו 4.325 משתנה כל 3 חוד´ או 4.45 משתנה כל חצי שנה
2.פריים-0.7
3.צמוד מדד ריבית קבועה:
ל14 שנה 4.58
ל20 שנה 4.75
זכאות כלקוחות בנק פועלים 50000ש"ח:
ל14 שנה 4.38
ל18 שנה 4.5
מה אתה ממליץ? אני זקוקה לתשובה במהירות. תודה רבה רבה אתה עושה עבודת קודש ממש
23-02-2006 12:38:00
רמי טוטאי
תגובה
כל הלוואה שהיא ברת סיכון צריך להזהר ,לקחת רק אם יש סיבה הגיונית מאחוריה ובהתאם לצרכים שלכם בלבד ולא של הבנק .
23-02-2006 12:40:00
רמי טוטאי
תגובה
מדוע יורו ? מדוע פריים ?
אם יש סיבה לכך והיא הגיונית וסבירה לכו על זה אין ספק שההצעה מצוינת .
בהצלחה.
אם יש סיבה לכך והיא הגיונית וסבירה לכו על זה אין ספק שההצעה מצוינת .
בהצלחה.
23-02-2006 13:50:00
תמי מ
השיקול לקחת הלוואה ביורו או פריים
היא שבחודשים הבאים נאלץ לקחת משכנתא נוספת עבור הבניה ואנחנו חוששים שברגע שניקח כעת משכנתא עם ריבית קבועה בעצם נהייה "שבויים" של הבנק.
חשבנו לחלק עכשיו סיכונים ולקחת שליש צמוד פריים ושני שליש קבועה צמודת מדד. האם נשמע לך הגיוני.
חשבנו לחלק עכשיו סיכונים ולקחת שליש צמוד פריים ושני שליש קבועה צמודת מדד. האם נשמע לך הגיוני.
23-02-2006 15:22:00
רמי טוטאי
תגובה
אם אתם מעוניינים לא להיות "שבויים "של הבנק אז המלצתי קחו במשתנה כל שנה או קבלו אישור מהבנק כי בשיחרורים נוספים של יתרת הכסף הבנק יאפשר לכם קבלת ריבית של מנהל מרחב או ריבית טבלה .
בהצלחה.
בהצלחה.
