שלום,
אני גר בבית משותף בקומה ב´. מתחתי קיימות קומת הקרקע וקומה א´. האיורור של השירותים של שתי דירות בקומת הקרקע ושתי דירות בקומה א מבוצע באמצעות "פיר" באמצע הבניין. הפיר מתחיל בלובי הכניסה ומסתיים אצלי במרפסת הסוכה. כשאני יושב במרפסת יש ריחות לא נעימים. האם מדובר בבניה בניגוד לתקנות ?
אני גר בבית משותף בקומה ב´. מתחתי קיימות קומת הקרקע וקומה א´. האיורור של השירותים של שתי דירות בקומת הקרקע ושתי דירות בקומה א מבוצע באמצעות "פיר" באמצע הבניין. הפיר מתחיל בלובי הכניסה ומסתיים אצלי במרפסת הסוכה. כשאני יושב במרפסת יש ריחות לא נעימים. האם מדובר בבניה בניגוד לתקנות ?
