לצערנו הזמנו זר דרככם
עלות הזר 117 ש"ח
הגיע זר שלא שווה יותר מעשרים שלושים ש"ח
אנחנו נעביר את המסר לכל חברינו וידידנו שלא ירכשו יותר דרככם פשוט מרמה והונאה
ודיקלה משירות לקוחות אומרת לנו כי היא תזכה אותנו ברכישה הבאה מצחיק תשמרו את הזיכוי אנחנו נפלנו בפח יותר לא ניפול
את המסר הזה אני מעביר במייל לכל ידידי ובאינטרנט לכל עם ישראל
שלום ולא להתראות
עלות הזר 117 ש"ח
הגיע זר שלא שווה יותר מעשרים שלושים ש"ח
אנחנו נעביר את המסר לכל חברינו וידידנו שלא ירכשו יותר דרככם פשוט מרמה והונאה
ודיקלה משירות לקוחות אומרת לנו כי היא תזכה אותנו ברכישה הבאה מצחיק תשמרו את הזיכוי אנחנו נפלנו בפח יותר לא ניפול
את המסר הזה אני מעביר במייל לכל ידידי ובאינטרנט לכל עם ישראל
שלום ולא להתראות
14-01-2005 14:49:00
zeev sad
גם אנחנו נפלנו
לא להזמין דרכם
19-01-2005 02:29:00
סרק סרק
נפילה עם הפרחים
sad
מה זה. אתה גם מתלונן וגם מגיב לעצמך?
שמע, זאת שיטה על הכיפק.
|y@|
מה זה. אתה גם מתלונן וגם מגיב לעצמך?
שמע, זאת שיטה על הכיפק.
|y@|
31-01-2005 15:10:00
קרן בורנשטיין
מסכימה בהחלט
כמי שקונה המון בפרחים ולכן גם מבינה, נדהמתי לגלות על בשרי את התופעה שצויינה כאן. כאשר התקשרתי להתלונן על איכות וגודל הזר (העלוב) שהחזיק בקושי שלושה ימים, הציעו לי זר חליפי שלא שוונה יותר מ – 10 ש"ח והחזיק גם הוא אותה כמות ימים. אין סיכוי שאזמין אצלם עוד פעם בעתיד וכך אני ממליצה גם לשאר.
01-03-2005 23:44:00
עפרה בר-גיל
צר לי אך אנחנו שבעי רצון ביותר מהשירות שניתן לנו
שלום רב,
צר לי על שכך קרה לכם, אין לי מושג איך התנהלה הרכישה שלכם
אנחנו רכשנו דרכם – דרך אתר האינטרנט, מספר פעמים במהלך החודשיים האחרונים ותגובות המקבלים היו כפי שרצינו שיהיה.
יש לציין שבעת הליך ההזמנה עמדתי על הפרטים הקטנים גם- כמו כמות פרחים בזה( מספרם) צבעים וכיו"ב.
ביקשתי לערב אותי בכל שינוי גוון פרח או אגרטל.
הכל נעשה לשביעות רצוננו ולשמחתם של המקבלים.
צר לי על שכך קרה לכם, אין לי מושג איך התנהלה הרכישה שלכם
אנחנו רכשנו דרכם – דרך אתר האינטרנט, מספר פעמים במהלך החודשיים האחרונים ותגובות המקבלים היו כפי שרצינו שיהיה.
יש לציין שבעת הליך ההזמנה עמדתי על הפרטים הקטנים גם- כמו כמות פרחים בזה( מספרם) צבעים וכיו"ב.
ביקשתי לערב אותי בכל שינוי גוון פרח או אגרטל.
הכל נעשה לשביעות רצוננו ולשמחתם של המקבלים.