שלום רב !
אנחנו בניין 6 קומות ו 14 דיירים.
יש לנו אדם שמונה כביכול להיות ועד בית, הוא גובה את הכסף ודואג ל"מנקים".
אנחנו בניין 6 קומות ו 14 דיירים.
יש לנו אדם שמונה כביכול להיות ועד בית, הוא גובה את הכסף ודואג ל"מנקים".
הבעיה היא שלפני היותו ועד , ניהלה את הבניין שלנו חברת אחזקה אשר פשטה רגל.
מאז ( עברה שנה ), אין גנן , הנורות השרופות לא מתוחזקות ולא מחליפים אותם , הגינה נראת קטסטרופה , והמנקים ( שהם די מקצועיים , התחילו לזלזל בעבודתם עקב כך שהאדם שמתיימר להיות ועד הבית הוריד את שכרם ), דלת הכניסה לבניין שבורה.
שילמנו לו ל 6 חודשים , וכעת נותרו עוד 3 חודשים לכיהונו.
רוב הדיירים רוצים לעבור לחברת אחזקה ( כמו מגורי איכות ), אך האם אפשר לעבור לחברת אחזקה כשיש כביכול אדם הנקרא ועד בית ? , מהו הנוהל למעבר ( מה צריך לעשות בכדי לקבל הסכמה למעבר )? , וכמה אחוזי הסכמה צריך ?
אשמח אם תענו לי במהרה.
תודה רבה,
eeff
05-10-2006 01:04:00
צוות הפורום
מעבר לחברה חיצונית
הייתי מכנס תחילה את הדיירים לאסיפת דיירים ומעלה את מכלול הבעיות, אולי יש עוד משהו שזה מזיז לו וירים את הכפפה לשיפור איכות החיים בבניין לפני שמוציאים זאת לקבלן חיצוני.
במידה ובאסיפת הדיירים לא יהיה מי שיקח על עצמו את נציגות הבית, זה הפורום שיכול להחליט גם על מעבר לחברת ניהול, דרוש רוב של 75% מבעלי הנכסים בבניין.
יש לבדוק טוב טוב את חוזה השירות עם חברת הניהול ולהתרכז דווקא באותיות הקטנות….
במידה ובאסיפת הדיירים לא יהיה מי שיקח על עצמו את נציגות הבית, זה הפורום שיכול להחליט גם על מעבר לחברת ניהול, דרוש רוב של 75% מבעלי הנכסים בבניין.
יש לבדוק טוב טוב את חוזה השירות עם חברת הניהול ולהתרכז דווקא באותיות הקטנות….
