הבניין חובר למערכת סולר לחימום מים ולהסקה. לפני כשנה הבניין חובר למערכת משאבת חום לצורך חימום מים 24/7 לכל הדיירים באמצעות חשמל. אני ועוד דייר התנתקנו באופן עצמאי ממערכת ההסקה שמופעלת ע"י סולר מטעמים כלכליים. למרות זאת, ועד הבית דורש תשלום מלא עבור הסולר שהיה בשימוש לצרכי הסקה בחודשי בחורף (ולא 35% כפי שנקבע בחוק ),למרות שלא צרכנו סולר. לטענת הועד, לא ניתן להתנתק ממערכת משולבת לחימום והסקה. מערכת הסולר יכולה לגבות את מערכת משאבת החום. יודגש שהגיבוי אינו פועל אוטומטית הפעלת הגיבוי דורש פעולה יזומה ע"י הזמנת טכנאי. בנוסף, מיום הפעלת משאבת החום מעולם לא היה צורך בהפעלת הגיבוי. כיצד עלי לפעול אודה לתשובתכם המהירה.
