רכשתי בית פרטי שהוא חלק מדו-משפחתי. בין המגרש שלי למגרש של השכן יש חלקה קטנה בגודל 2×3 מטר (שנמצאת על החלקה שלי ושל השכן) ובה שעוני מים, ארונות בזק וכ"ו.
אנו והשכן רוצים לערוך הסכם בית משותף. האם יש צורך לציין בנפרד את החלקה הנ"ל ,לציין שהיא משותפת ולציין גודל השטח שנחסר מכל אחד מהמגרשים? מה המשמעות, לחיוב ולשלילה, אם לא נזכיר זאת בהסכם?
תודה
דורון
אנו והשכן רוצים לערוך הסכם בית משותף. האם יש צורך לציין בנפרד את החלקה הנ"ל ,לציין שהיא משותפת ולציין גודל השטח שנחסר מכל אחד מהמגרשים? מה המשמעות, לחיוב ולשלילה, אם לא נזכיר זאת בהסכם?
תודה
דורון
29-08-2009 12:19:00
עמיר בר עוז
אנא הפנה השאלה לעו"ד שחל מהפורום המשפטי
