הי רמי.
לקחתי משכנתא צמודת מדד בריבית קבועה, ונאמר לי שההחזר החודשי לי הוא 2260 שקלים לערך, כולל הביטוחים.
כבר ירד לי התשלום הראשון שהוא הגבוה.
והתשלום השני גדל ב-30 שקלים.
אני יודעת שזה תוצאה של עליית מדד, אבל האם זה קצב העלייה שעליי להתכונן אליו מידי חודש?
מה היתרונות של הריבית הקבועה אם יהיו קפיצות כאלה?
לקחתי משכנתא צמודת מדד בריבית קבועה, ונאמר לי שההחזר החודשי לי הוא 2260 שקלים לערך, כולל הביטוחים.
כבר ירד לי התשלום הראשון שהוא הגבוה.
והתשלום השני גדל ב-30 שקלים.
אני יודעת שזה תוצאה של עליית מדד, אבל האם זה קצב העלייה שעליי להתכונן אליו מידי חודש?
מה היתרונות של הריבית הקבועה אם יהיו קפיצות כאלה?
08-05-2006 21:21:00
רמי טוטאי
תשובה
יש יתרונות ויש חסרונות כמו כל דבר .
אך המדדים נכון לשנים האחרונות נמוכים יחסית עליה כמו שלך בהלוואה כנראה מתייחסת ל2 מדדים .
במדד הקרוב העומד להתפרסם ב 15/05/06 (מדד אפריל) כנראה בסביבות ה 1% תצפי לעליה של כ 24 ש"ח ,אך לאחר מכן עלויות מתונות יותר .
בהצלחה.
אך המדדים נכון לשנים האחרונות נמוכים יחסית עליה כמו שלך בהלוואה כנראה מתייחסת ל2 מדדים .
במדד הקרוב העומד להתפרסם ב 15/05/06 (מדד אפריל) כנראה בסביבות ה 1% תצפי לעליה של כ 24 ש"ח ,אך לאחר מכן עלויות מתונות יותר .
בהצלחה.
