שלום לך,
לקחתי משכנתא לפני שנה בתנאים הללו:
סכום כולל 410000 ש"ח.
לקחתי משכנתא לפני שנה בתנאים הללו:
סכום כולל 410000 ש"ח.
1) כספי בנק ר.קבועה 4.63% 183700 ש"ח. 15 שנה
2)הלוואה 10% רץ קבועה 4.63% 863000 ש"ח 15 שנה.
3)כספי קרן(זכאות) 4.8% 68669 ש"ח 25 שנה.
4)הלוואת מקום 4.5% 28800 ש"ח 20 שנה.
5)קונטרול 2.5 4.3% משתנה כל 2.5 שנים 42531 ש"ח 30 שנה
משתחרר לי סכום של 40000 ש"ח עוד כשנה, באיזה חלק מהמשכנתא כדאי לי להתחיל לכסות?
תודה מראש
28-09-2005 00:08:00
רמי טוטאי
תגובה
חד וחלק ,הלוואה בריבית משתנה .
בהצלחה.
בהצלחה.
