שלום!
בשנה שעברה עשינו ביטוח צד ג´ לבניין.(לא אוספים כסף אלא משתמשים בקופה)
הדיירים לא מתערבים בנושא ואני מפרסם דוח חודשי של הוצאות.
השנה הייתי רוצה להוסיף גם ביטוח לחברי וועד(נגד תביעות וכו?) האם צריך אשור מיוחד זה מכפיל פשוט את ערך הביטוח?
האם לא מגיע לנו בתור חברי וועד כיסוי משפטי?
ראובן
בשנה שעברה עשינו ביטוח צד ג´ לבניין.(לא אוספים כסף אלא משתמשים בקופה)
הדיירים לא מתערבים בנושא ואני מפרסם דוח חודשי של הוצאות.
השנה הייתי רוצה להוסיף גם ביטוח לחברי וועד(נגד תביעות וכו?) האם צריך אשור מיוחד זה מכפיל פשוט את ערך הביטוח?
האם לא מגיע לנו בתור חברי וועד כיסוי משפטי?
ראובן
19-05-2014 18:10:00
אמיר קורנז
ביטוח בעלי תפקידים
פוליסת הביטוח של איילון כוללת גם ייצוג משפטי לחברי הנציגות.
איפה אתם עושים ביטוח?
איפה אתם עושים ביטוח?
19-05-2014 18:42:00
נחמיה פלוטקין
א"א לתבוע חבר וועד אישית
תביעה נגד הוועד אינה תביעה אישית אלא תביעה נגד "התפקיד". כך שבכל מקרה מי שיצטרך לשלם הוצאות משפט בתביעה כזו אלו כללי בעלי הדירות.
על כל פנים, מובן שהחלטה על הוצאה נוספת זו צריכה להתקבל ברוב באסיפה. [לדעתי רוב רגיל].
19-05-2014 19:06:00
ראובן ס
בר עוז.יש סעיף ללא ביטוח ועד בית ועם ביטוח ועד בית
19-05-2014 19:06:00
ראובן ס
בר עוז.יש סעיף ללא ביטוח ועד בית ועם ביטוח ועד בית
20-05-2014 12:53:00
דני קריו
"בר עוז" זו סוכנות לביטוח,לא חברת ביטוח
כנראה כוונתך לחברת "כלל".ביטוח לחברי ועד מפני תביעה אישית הוא די מיותר.
20-05-2014 19:22:00
זמי זילברמן
מיותר לבטח את חברי הועד
חבל על הכסף. לא ניתן לתבוע חבר ועד אלא אם עבר עבירה פלילית ואז שיתבעו אותו לבדו ושישלם.
בעבודת ועד רגילה אין צורך לבטח כי הכל אמור להיות מנוהל בצורה תקינה ובהתאם לחוק.
בעבודת ועד רגילה אין צורך לבטח כי הכל אמור להיות מנוהל בצורה תקינה ובהתאם לחוק.
