שלום
ברשותי דירה בשוי 100 אלף $
שנשארה לי משכנתא של 30 אלף $למשך 8.5 שנים
מקבל עליה שכירות של 450 $
אני מעונין לקנות דירה נוספת בשוי 160 אלף $
כשיש לי 16 אלף $ עבור תשלום ראשוני והשאר משכנתא
שאלה ?
האם כדאי להשאיר את הדירה הישנה ?
ברשותי דירה בשוי 100 אלף $
שנשארה לי משכנתא של 30 אלף $למשך 8.5 שנים
מקבל עליה שכירות של 450 $
אני מעונין לקנות דירה נוספת בשוי 160 אלף $
כשיש לי 16 אלף $ עבור תשלום ראשוני והשאר משכנתא
שאלה ?
האם כדאי להשאיר את הדירה הישנה ?
08-02-2006 17:20:00
ניסו שבו
שאלה נוספת
הציעו לי בבנק משכנתא של
עוגן מק"מ + מרוח של 1.2
מהו עוגן מק"מ ?
והאם זה כדאי ?
עוגן מק"מ + מרוח של 1.2
מהו עוגן מק"מ ?
והאם זה כדאי ?
09-02-2006 11:07:00
רמי טוטאי
תגובה
אם השכירות משלמת לך את המשכנתא ,נהדר ,אך השאלה עד מתי ?
אם דמי השכירות מופסקים להיות משולמים ,מה אז ? האם עדיין תוכל לעמוד בתשלומי המשכנתא הגבוהים .
האם כדאי ? זו שאלה שעליה תתצטרך לדעתי ייעוץ מקצועי .
בהצלחה.
אם דמי השכירות מופסקים להיות משולמים ,מה אז ? האם עדיין תוכל לעמוד בתשלומי המשכנתא הגבוהים .
האם כדאי ? זו שאלה שעליה תתצטרך לדעתי ייעוץ מקצועי .
בהצלחה.
09-02-2006 11:14:00
ניסו שבו
עוגן מק"מ
