גן דורי שבין רחוב בן חור ליוני נתניהו מסתמן כמפע הרעש הגדול ביותר באם המושבות. יש חבורות של ילדים צעקניים שם משעה 9 בבוקר ועד 11 בלילה, הגן מרוחק רק כ 20 מטרים מכל בניין, ומוריד את רמת החיים הסבירה באיזור! לעתים דומה שכל ילדי אם המושבות מתרכזים בגן הזה, אם לא ייעשה מעשה בקשר לגן, כמו השמת גדר מסביבו או פירוקו תושבי הבניינים הסמוכים ייאלצו לעשות מעשה כנגדו.
23-03-2008 15:15:00
אמיר ס
עזרה מהעירייה
הצרה הזאת של ילדים יושבים בפארקים הם באמת בעיה קולנית לא רק אצלכם אני מאמין גם בשכונות רבות שבהם מסגלים להם הילדים חיי בילו על חשבון התושבים , דבר דומה היה בכרמיאל, הילדים של השכונה היו הולכים לפארק , צועקים ומרעשים עד 2 לפנות בוקר גם.
לחץ התושבים הביא את עיריית כרמיאל להוציא תקנה האוסרת על שהיה בשטח הפארק והתקהלות אחרי 10 בלילה, הדבר מטפול על ידי פקחי העיריה בשילוב משטרת ישראל.
רצוי שמספר תושבים יפנו יחד לגורמים בעירייה או במועצה ולדרוש לטפל בנושא, זכותך לקבל שקט מבלי לקבל צעקות כל היום, והדרך הטובה בינתיים היא לטפל בנןשא ובלחץ מול העירייה.
לא בטוח שהעירייה תשקיע כספים לטיפול יתר או פירוק הפארק.
לחץ התושבים הביא את עיריית כרמיאל להוציא תקנה האוסרת על שהיה בשטח הפארק והתקהלות אחרי 10 בלילה, הדבר מטפול על ידי פקחי העיריה בשילוב משטרת ישראל.
רצוי שמספר תושבים יפנו יחד לגורמים בעירייה או במועצה ולדרוש לטפל בנושא, זכותך לקבל שקט מבלי לקבל צעקות כל היום, והדרך הטובה בינתיים היא לטפל בנןשא ובלחץ מול העירייה.
לא בטוח שהעירייה תשקיע כספים לטיפול יתר או פירוק הפארק.
