לעו"ד שחל שלום, בבניין שלנו 3 קומות. השכן בקומת הקרקע בנה ממד. עתה 2 הקומות מעליו מבקשות לבנות 2 ממדים על הממד שלו. 2 בעלי הדירות חייבות כמובן לשלם על יסודות הממד, כשכל דייר משתתף בשליש מההוצאה.
השכן דורש גם כי נשתתף גם בהוצאת איטום גג הממד שלו, דבר שאנו מתנגדים לו.
לחילופין, אנו דורשים מהשכן בקומת הקרקע בעל הממד שקיים, להשתתף באיטום הגג מעל 2 הממדים שייבנו. שוב בשליש ההוצאה. לאחר בניית 3 הממדים, הגג שייבנה הוא גג משותף לשלושת הדיירים. ויהווה אכוש משותף, לפיכך עפ"י דעתינו עליו להשתתף באיטומו. ובניגוד לדעתו, איננו צריכים להשתתף בעלויות איטום הממד שקיים כבר שכן אינו רכוש משותף.
האם עפ"י חוק עלינו להשתתף באיטום גג הממד שקיים כבר והאם עליו לשלם בגין איטום הגג החדש שייבנה על ידינו.
השכן דורש גם כי נשתתף גם בהוצאת איטום גג הממד שלו, דבר שאנו מתנגדים לו.
לחילופין, אנו דורשים מהשכן בקומת הקרקע בעל הממד שקיים, להשתתף באיטום הגג מעל 2 הממדים שייבנו. שוב בשליש ההוצאה. לאחר בניית 3 הממדים, הגג שייבנה הוא גג משותף לשלושת הדיירים. ויהווה אכוש משותף, לפיכך עפ"י דעתינו עליו להשתתף באיטומו. ובניגוד לדעתו, איננו צריכים להשתתף בעלויות איטום הממד שקיים כבר שכן אינו רכוש משותף.
האם עפ"י חוק עלינו להשתתף באיטום גג הממד שקיים כבר והאם עליו לשלם בגין איטום הגג החדש שייבנה על ידינו.
08-04-2014 14:02:00
עפר שחל
ת
המלה "כמובן" שהוספת על תשלום בגין היסודות אינה ברורה. זה בכלל לא מובן מאליו. רק אם סוכם מראש אז חובה לשלם בגין היסודות. קל וחומר לגבי האיטום.
08-04-2014 17:35:00
נחמיה פלוטקין
יש לך עוד טעויות
הגג של הממ"ד הקיים הוא רכוש משותף כמו כל המעטפת החיצונית של הבניין.
למעשה אין כל הבדל בין גג זה לבין הגג של הממ"ד העליון העתידי.
למעשה אין כל הבדל בין גג זה לבין הגג של הממ"ד העליון העתידי.
