רמי שלום,
אני מתכוון לקחת משכנתא של 565,000 ש"ח. מוצע לי ריבית קבועה של 4.6 ל- 20 שנה על כל הסכום.
אופציה שנייה היא הלואת בלון ל-10 שנים על 100,000 ש"ח שבו הקרן נותרת קבועה ואני משלם רק את הריבית. הריבית כאן היא P-0.75%. על שאר הסכום משכנתא ל-10 שנה בריבית של 4.6. יש סיכוי טוב שאני אחזיר תוך 10 שנים את ה- 100,000. האם אכן האופציה השנייה עםהלואת הבלון עדיפה? אודה לך אם תוכל לנמק במקצת את תשובתך.
בתודה,
רמי
אני מתכוון לקחת משכנתא של 565,000 ש"ח. מוצע לי ריבית קבועה של 4.6 ל- 20 שנה על כל הסכום.
אופציה שנייה היא הלואת בלון ל-10 שנים על 100,000 ש"ח שבו הקרן נותרת קבועה ואני משלם רק את הריבית. הריבית כאן היא P-0.75%. על שאר הסכום משכנתא ל-10 שנה בריבית של 4.6. יש סיכוי טוב שאני אחזיר תוך 10 שנים את ה- 100,000. האם אכן האופציה השנייה עםהלואת הבלון עדיפה? אודה לך אם תוכל לנמק במקצת את תשובתך.
בתודה,
רמי
