לאחרונה ראיתי בית נטוש, זכרתי שהיו שם שני מבוגרים- הם נפטרו, ולאחר בירורים גיליתי שאין להם ילדים.
אני לא יודעת מהיכן להתחיל,
הייתי רוצה את הבית אך לא ברור לי למי פונים במצב שכזה
אם תוכל להפנות אותי בתור התחלה לגורם שיכול להבהיר לי מה עושים אודה לך מאוד
אין לי מושג אם זה היה בית שהם רכשו, או עמידר,או שכעת בגלל שאין יורשים אולי הוא יועמד למכרז?
לתשובתך המהירה אודה.
אני לא יודעת מהיכן להתחיל,
הייתי רוצה את הבית אך לא ברור לי למי פונים במצב שכזה
אם תוכל להפנות אותי בתור התחלה לגורם שיכול להבהיר לי מה עושים אודה לך מאוד
אין לי מושג אם זה היה בית שהם רכשו, או עמידר,או שכעת בגלל שאין יורשים אולי הוא יועמד למכרז?
לתשובתך המהירה אודה.
06-11-2006 12:03:00
מרטין מגל
נסח טאבו
הייתי מתחיל מנסח טאבו, 17 ש"ח באינטרנט.
