ניתקלתי בבעייה שיש סתימה בביוב המרכזי הביוב עולה לדירתי בקומה ראשונה. ברוך רציני
ראיתי מתקן שניקרא אל חזור שמחברים לאסלה
האם זה יעיל ואין בעיות עימו ואכן יפתור לי את הבעייה ובאם אתקינו האם להבא הבעייה תיווצר לקומה שנייה אנחנו בבניין 16 דיירים . וניראה שהמרכזי שבגינתי משמש את דירתי ואלה שמעלי זאת אומרת 4 דיירים .אני יודעת שיש אפשרות נוספת להתחבר ישירות לקו העירייה אבל זה יקר.פי 10.
תודה.
ראיתי מתקן שניקרא אל חזור שמחברים לאסלה
האם זה יעיל ואין בעיות עימו ואכן יפתור לי את הבעייה ובאם אתקינו האם להבא הבעייה תיווצר לקומה שנייה אנחנו בבניין 16 דיירים . וניראה שהמרכזי שבגינתי משמש את דירתי ואלה שמעלי זאת אומרת 4 דיירים .אני יודעת שיש אפשרות נוספת להתחבר ישירות לקו העירייה אבל זה יקר.פי 10.
תודה.
05-05-2010 14:41:00
חגי שושני
סתימה בכיור ובשרותים
אהבה יקרה
על פי התאורים שלך, את גרה בבניין חדש שיש בו בעיות ביוב משמעותיות ורבות.
סביר גם שלדיירים נוספים בבניים יש בעיות דומות.
על פי התאורים שלך, את גרה בבניין חדש שיש בו בעיות ביוב משמעותיות ורבות.
סביר גם שלדיירים נוספים בבניים יש בעיות דומות.
מומלץ לקרוא למומחה, לאבחן את הבעיה, להגדיר את הפיתרון, ולתבוע מהיזם שמכר לכם את הדירות לתקן את הנזקים במקור.
ייתכן והפיתרון יהיה חיבור כל דייר בנפרד לצנרת העירונית (יש לזה גם היבטים שליליים של צינורות ביוב חיצוניים מכוערים בבניין), אבל אז העלות ליהיה על היזם ולא עליכם.
אינני ממליץ על אל-חוזר לאסלה (עדיף לראות מיד שיש בעיה ולטפל בה מלחוות ולתקן נזקים של פריצת ביוב במקום לא סימפטי כמו מתחת לריצוף…….)
בהצלחה רבה
26-05-2010 02:44:00
שי שלום
אל חוזר בשירותים יש פתרון יותר פשוט וזול |I@|
: תוכן ההודעה
יש אפשרות להתקין נקודת גלישה במקרה של סתימה בקומת העמודים ואז הרווחת שני דברים 1 במקרה של סתימה המים לא יעלו בדירה שלך אלא יגלשו לקומת העמודים באזור החניה 2 זו לא תהיה רק הבעיה שלך אלא של כלל הדיירים ואז הם יתקנו במשותף את הגורם לסתימות,להצעת מחיר
0528600483 שי בהצלחה
יש אפשרות להתקין נקודת גלישה במקרה של סתימה בקומת העמודים ואז הרווחת שני דברים 1 במקרה של סתימה המים לא יעלו בדירה שלך אלא יגלשו לקומת העמודים באזור החניה 2 זו לא תהיה רק הבעיה שלך אלא של כלל הדיירים ואז הם יתקנו במשותף את הגורם לסתימות,להצעת מחיר
0528600483 שי בהצלחה
