אני לוקחת משכנתא של 80000$ הציעו לי חלק בריבית פריים מינוס 0.8 ל-25 שנים וחלק וריבית קבועה של 4.65 ל-20 שנים וחלק בריבית 5.1 עם תחנה אחת ל-25 שנים זה טוב? ואיזה חלק עדיף שיהיה המירבי?
29-06-2006 01:56:00
רמי טוטאי
תשובה
לא ניתן לקבוע במדויק .
אם כבר לוקחים פריים יש לקחת לדעתי לא יותר מ20% לתקופה של 25 שנה ואת השאר בקבועה .
הכל כפוף כמובן לפרופיל הפיננסי שלכם.
אם כבר לוקחים פריים יש לקחת לדעתי לא יותר מ20% לתקופה של 25 שנה ואת השאר בקבועה .
הכל כפוף כמובן לפרופיל הפיננסי שלכם.
30-06-2006 01:34:00
קרן נוה
אז חשבתי
המשכנתא שלי היא 360000 ש"ח. חשבתי 180000 בקבועה 100000 בפריים והשאר במשתנה כל 5 שנים כשהקבועה והמשתנה ל-20 שנה והפריים ל-25 שנה. כמו כן הייתי רוצה להבין מה ההבדל בין קרן שווה לשפיצר ומה כדאי בחישוב של הריבית הקבועה. תודה רבה
