הגג בשימוש מזערי
בביתי שנבנה בשנות ה-70 יש גג מרוצף , באיזור הגג הזה בעקבות הגשם הראשון נתגלו חדירות מים
לפי התייעצות עם ידיד המשפחה שהוא מהנדס בנין הומלץ לי למרוח על המרצפות איטום פוליאורטיני מסוג "מאריס"
בגגל שאיטום זה מתאים למשטחים עם שיפוע מזערי או בלי שיפוע בכלל
אבל החומר הזה יקר מאוד מאוד
אשמח לקבל המלצות לחומר איטום פוליאורטיני פחות יקר אך טוב באותה רמה כמו זה
בתודה
מירב
24-10-2005 00:19:00
דניאל סופר
תשובה למירב – איטום גג מרוצף
מירב שלום,
כפי שציינתי בתשובתי הקודמת, מומלץ לאטום עם חומר משחתי על בסיס פולימרי, כדוגמת:מסטיגום/אלסטופז.
בברכה
ס.דניאל – מומחה ויועץ איטום, בידוד תרמי ואקוסטי ומערכות גמר בבנייה.
