בנינו מאבן משולבת אקרשטיין שביל גישה הגובל החניות רכבים.
בטוח שרכבים יעלו על השביל.
אני רוצה לאטום אותו כך שנוכל לשטוף אותו ולהוריד לכלוך ופיח, האם סילר יתאים? אמרו לי אפוקסי, מה לעשות ואיזה חומר לקנות?
בטוח שרכבים יעלו על השביל.
אני רוצה לאטום אותו כך שנוכל לשטוף אותו ולהוריד לכלוך ופיח, האם סילר יתאים? אמרו לי אפוקסי, מה לעשות ואיזה חומר לקנות?
27-06-2013 16:26:00
זמי זילברמן
לדורון- האם יש לך תשובה?
29-06-2013 18:03:00
דורון טרייביש
צריך לראות את המצב
יכול להיות שיש צורך לעשות אבן סף גננית כהפרדה בין שני החלקים ובכך למנוע עליה של רכבים על השביל.
סילרים אינם עוזרים כי הם נשחקים ולצקת אפוקסי על אבן משתלבת זה יקר מאור ולא מעשי
סילרים אינם עוזרים כי הם נשחקים ולצקת אפוקסי על אבן משתלבת זה יקר מאור ולא מעשי
29-06-2013 20:18:00
זמי זילברמן
בנינו אבן גננית כהפרדה
מאחר והגישה לרכבים היא קצת צפופה נהג בלתי מנוסה יעלה עם הגלגל על האבן המשולבת בוודאות.
אין לי בעיה לחדש את הסילר מידי שנה אם הוא יצור שכבת מגן שנוכל לשטוף אותה.מה דעתך?
אין לי בעיה לחדש את הסילר מידי שנה אם הוא יצור שכבת מגן שנוכל לשטוף אותה.מה דעתך?
29-06-2013 20:27:00
דורון טרייביש
יהיה צורך לחדש את זה יותר מה פעם בשנה וזה סתם יקר
ככל הניראה עשיתם אבן סף ללא הגבהה אילו עשיתם את האבן סף כהפרדה וקו ישר עם המדרכה ולא עם בליטה ואז למעשה אין לזה משמעות
01-07-2013 12:44:00
זמי זילברמן
לא מבין הקשר
יש משטח אבן משולבת כשביל ברוחב מטר, בינו לבין האספלט בחניון יש אבן שפה בגובה האבן המשולבת ומעל האספלט בגובה של 6-7 ס"מ.
יש נהגים לא מנוסים שעלולים לעלות עם גלגל אחד על השביל הזה ולהשאיר סימן צמיג, את זה אני רוצה לנקות מידי פעם ואם אשים סילר יקל עלי לנקות.
ראה תמונה.
יש נהגים לא מנוסים שעלולים לעלות עם גלגל אחד על השביל הזה ולהשאיר סימן צמיג, את זה אני רוצה לנקות מידי פעם ואם אשים סילר יקל עלי לנקות.
ראה תמונה.
01-07-2013 21:52:00
דורון טרייביש
במקרה כזה סילר לא יעזור
02-07-2013 14:32:00
זמי זילברמן
כלומר- סילר לא יצור שכבת מגן כלשהיא?
02-07-2013 21:39:00
דורון טרייביש
שיכבת המגן אינה מיועדת להגן על שפשוף
פעם פעמים זה יעבוד ולאחר מכן כבר לא
