שלום,
אני מתכנן להקים גינה על גג בשטח של כ- 70 מ"ר.
מה כדאי לבקש מקבלן כהכנות לגינה בשלב הבניה (ניקוז, איטום וכו´) ?
אני מתכנן להקים גינה על גג בשטח של כ- 70 מ"ר.
מה כדאי לבקש מקבלן כהכנות לגינה בשלב הבניה (ניקוז, איטום וכו´) ?
13-06-2006 09:34:00
אהוד מיכליס
גינת גג
1.נקודת מים-קוטר 3/4 צול
2.אטום קירות נגד רטיבות,באם אדניות בנויות ודא איטום לצד קירות.
3.נקודת נקוז,לפחות 2 נקודות נקוז בצדדים.
זה לקבלן,ואח"כ יש דברים נוספים,איך להקים גינה ךתפארת.
2.אטום קירות נגד רטיבות,באם אדניות בנויות ודא איטום לצד קירות.
3.נקודת נקוז,לפחות 2 נקודות נקוז בצדדים.
זה לקבלן,ואח"כ יש דברים נוספים,איך להקים גינה ךתפארת.
13-06-2006 10:38:00
איתי עשת
גינת גג
אודי שלום ותודה,
מדוע צריך איטום קירות אם המים על הרצפה ? האם צריך איטום נוסף מעבר לאיטום הרגיל נגד גשם ?
האם כדאי שהקבלן יבנה את האדניות או כדאי לעשות את זה אח"כ ?
מדוע צריך איטום קירות אם המים על הרצפה ? האם צריך איטום נוסף מעבר לאיטום הרגיל נגד גשם ?
האם כדאי שהקבלן יבנה את האדניות או כדאי לעשות את זה אח"כ ?
14-06-2006 00:22:00
אהוד מיכליס
גינת גג
אטום כדי שלא יקרה מצב ומים יחלחלו לקירות,
ממליץ שתשים אדניות על פי ראות עיניך,ואחרי מערכת השקיה מסודרת,ונקוז,ואז תהיה לך מרפסת מפוארת.
ממליץ שתשים אדניות על פי ראות עיניך,ואחרי מערכת השקיה מסודרת,ונקוז,ואז תהיה לך מרפסת מפוארת.
16-06-2006 01:58:00
בני נול
הכנות לגינה אמיתית על גג
יש כמה וכמה הכנות שניתן לבקש מהקבלן,
בד"כ הנ"ל ימלא את המשאלות האלו בהרבה יותר רצון בטרם החתימה על חוזה הרכישה.
יש לעשות הכנה לנקודת מים + נקודת חשמל צמודה,+ נקודת חשמל חיצונית נוספת עם מפסק מתוך הבית (לתאורת 12V דקורטיבית) כל אלה רצוי למקם בתוך החלקה שמיועדת להיות גינה.
יש לוודא שעבודות הבניה נעשות עפ"י תקן : שיפועים נכונים בבטון השיפועים שמתחת לריצוף, איטום, מיקום פתח יציאת המים למרזב, הצפה לבדיקת האיטום והתקנת נקז כפול בריצפת המרפסת.
בד"כ הנ"ל ימלא את המשאלות האלו בהרבה יותר רצון בטרם החתימה על חוזה הרכישה.
יש לעשות הכנה לנקודת מים + נקודת חשמל צמודה,+ נקודת חשמל חיצונית נוספת עם מפסק מתוך הבית (לתאורת 12V דקורטיבית) כל אלה רצוי למקם בתוך החלקה שמיועדת להיות גינה.
יש לוודא שעבודות הבניה נעשות עפ"י תקן : שיפועים נכונים בבטון השיפועים שמתחת לריצוף, איטום, מיקום פתח יציאת המים למרזב, הצפה לבדיקת האיטום והתקנת נקז כפול בריצפת המרפסת.
19-06-2006 00:24:00
אהוד מיכליס
להפנים
אמנם "רב נוי"מפרסמים את עצמם,וזה בסדר,ומה שהם כותבים כדאי להפנים,כי כך ימנעו בעיות בהמשך…
