המנקה של הבניין עוזבת לאחר 35 שנות עבודה. בעזרת ההסתדרות חושבו סכומי הפיצויים שמגיעים לה כולל דמי הבראה, פנסיה וימי מחלה. במהלך כל השנים לא הופרשו תשלומים לפיצויים ו/או פנסיה אלא שולמה רק משכורת חודשית ותשלומי ביטוח לאומי. הסכום יוצא כ 20,000 ₪. השאלה – האם התשלום צריך להתחלק שווה בין הדיירים? האם דיירים שגרים בבניין 5 שנים (או פחות) צריכים לשלם כמו דיירים שגרים 20 שנה או 30 שנה בבניין? האם יש טעם לתבוע דיירים קודמים עבור התשלום (האם חוק התיישנות תקף)? האם החוק מסדיר מצב זה?
תודה
ארז
תודה
ארז
14-05-2014 11:33:00
עפר שחל
ת
הדיירים היום משלמים הכל לפי אותה חלוקה של דמי ועד.
והלקח לעתיד לבצע הפרשות. זו גם חובה בחוק.
והלקח לעתיד לבצע הפרשות. זו גם חובה בחוק.
