שלום,
ברצוני לברר האם זה נכון שדיירי קומה ג´ – משלמים יותר מקומה א´?
ואם כן, אז בכמה אחוזים?
בנוסף, מה קורה אם ועד הבית משלשל לכיסו בכל חודש 50 ש"ח? האם זה חוקי או תקין?
ברצוני לברר האם זה נכון שדיירי קומה ג´ – משלמים יותר מקומה א´?
ואם כן, אז בכמה אחוזים?
בנוסף, מה קורה אם ועד הבית משלשל לכיסו בכל חודש 50 ש"ח? האם זה חוקי או תקין?
01-08-2006 14:44:00
סרק סרק
תשלום לוועד הבית
1. לא שמעתי מעולם על תשלום לפי קומה. ניתן לשלם לפי גודל דירה או בחלוקה שווה לכל הדיירים והכל בהתאם להחלטת כל הדיירים.
2. הוועד יכול להגיש אולי הוצאות אך לבטח לא להכניס כסף לכיס כעבודה צדדית. זה לא תקין ולא חוקי. ולמרות כל זאת אם הוא גובה שכר טירחה של 50 שח לחודש זה באמת לא הרבה ואולי שווה לכם לשלם לו ואז תמיד תוכלו לבוא אליו בטענות כאילו והוא שכיר שלכם.
2. הוועד יכול להגיש אולי הוצאות אך לבטח לא להכניס כסף לכיס כעבודה צדדית. זה לא תקין ולא חוקי. ולמרות כל זאת אם הוא גובה שכר טירחה של 50 שח לחודש זה באמת לא הרבה ואולי שווה לכם לשלם לו ואז תמיד תוכלו לבוא אליו בטענות כאילו והוא שכיר שלכם.
