שלום,
לאחרונה קבלנו מכתב מחברת המעליות שתקופת האחריות הסתיימה. (מעלית חדשה במבנה חדש מקבלן)
כשנבדקה אפשרות לקבלת הצעת מחיר לשירות מחברות אחרות הובהר לי ע"י כל החברות שאין להם את החלקים של מעלית מסוג זה והם לא יכולים לספק לי שירות.
לאחרונה קבלנו מכתב מחברת המעליות שתקופת האחריות הסתיימה. (מעלית חדשה במבנה חדש מקבלן)
כשנבדקה אפשרות לקבלת הצעת מחיר לשירות מחברות אחרות הובהר לי ע"י כל החברות שאין להם את החלקים של מעלית מסוג זה והם לא יכולים לספק לי שירות.
כתוצאה מזה לא נותר לי אלא לבקש מתן שירות עם חברה אחת שיש לה סוג של "מונופול" על מעליות אלו, וכמו שאתם יכולים לנחש התשלום החודשי למתן שירות מחברה זו על מעליות אלו הוא בשמיים!!!
ולשאלתי: האם זה חוקי מה שהקבלן וחברת המעליות "עשו" לכל הדיירים בכל הבניינים?
מה ניתן לעשות נגד גזרה זו?
25-04-2013 22:16:00
נתן ליבנה
מי החברת מעליות?
25-04-2013 22:25:00
עפר שחל
ת
אם מחפשים מוצאים. אכן בתחום המעליות יש "יד אחת" אבל יש חברות תחזוקה שנותנות שרות וחלפים ללא קשר להתקנה.
ניתן גם להתייעץ עם יועצי מעליות שיש בשפע באינטרנט והם מפנים.
ניתן גם להתייעץ עם יועצי מעליות שיש בשפע באינטרנט והם מפנים.
27-04-2013 02:19:00
זמי זילברמן
מה זה סכום "בשמיים"?
אחזקת מעלית בבניין חדש אינה זולה. איזה סוג חוזה נחתם בעת בניית הבניין? שאל את הקבלן.
.
.
27-04-2013 21:44:00
גיל ק
אתן לך הצעה יעילה ומועילה!
תבקש הצעת מחיר מאות החברה עבור ביטוח לא מקיף! (ללא חלקים) – במידה, וכפי שכתבת, הבניין חדש!