מזה שנים אנו משלמים תשלומי ועד בית בצ´קים לחשבון פרטי של אשתו של הדייר האחראי על כספי הבנין. איננו מקבלים קבלות ו/או פרוט הוצאות והכנסות. הוא טוען שאין לו זמן להתעסק עם זה, ומי שלא נראה לו שייקח על עצמו את ניהול הכסף. אחת הדיירות טוענת שתשלום ועד לחשבון פרטי זה פלילי. האם זה כך?
תודה
תודה
15-03-2005 22:02:00
איתן ברעם
חשבון בנק
ועד הבית חייב לפתוח חשבון בנק על שם הבית המשותף,
על פי הקבוע בסעיף 16(ד) לתקנון המצוי – בקישור הבא:
על פי הקבוע בסעיף 16(ד) לתקנון המצוי – בקישור הבא:
על פי סעיף 16(א) חייב ועד הבית למסור קבלה על כל הכנסה
שמשולמת לועד הבית.
מומלץ לכם לעשות החלפה בתפקיד של ועד הבית,
שאדם חדש יקח על עצמו את הנושא ויטפל בו על פי הקבוע בתקנון.
אם אין אף אחד שרוצה לקחת על עצמו, אז או שתפנו למפקח
שימנה ועד בית חיצוני בשכר, או שתמשיכו עם המצב הקיים.
בהצלחה.
………………………………………………………………………………………………………………………..
16-03-2005 11:36:00
עפר שחל
לא בהכרח פלילי אבל בוודאי לא תקין
הקשב טוב לדברי איתן. אני מסכים לכל מלה ואין להמשיך במצב הקיים.
רק הערה: המצב הקיים אינו בהכרח פלילי. לא בהכרח מדובר כאן בגזילה, או במקרה עם יסוד נפשי פלילי.
בכל מקרה זה מצב לא תקין.
רק הערה: המצב הקיים אינו בהכרח פלילי. לא בהכרח מדובר כאן בגזילה, או במקרה עם יסוד נפשי פלילי.
בכל מקרה זה מצב לא תקין.
16-03-2005 11:56:00
חוה קונטיני
תודה רבה
