שלום,
מה עושים כאשר משלמים על רכישת דירה סכום ראשונה ואת היתרה משלמים עם משכנתא כאשר היתרה נקובה בדולרים וצמודה לשער היציג:
1. אם הדולר עולה, איך מגייסים סכום נוסף?
2. אם הדולר יורד איך מקבלים את ההפרש מהצ´ק הבנקאי?
תודה!
16-11-2005 21:10:00
רמי טוטאי
תגובה
לוקחים סכום גבוה מהנדרש ע"פ שער יציג מעט גבוה יותר מהקיים ומשחררים סכום נמוך יותר מהיתרה ומשלמים חודש בחודשו ע"פ מה שנמשך .
בהצלחה.
בהצלחה.
