תודה רבה לתשובה כה מהירה ומכוננת.לא סוכם דבר כשהשכן בנה את הממד שלו בעניין השתתפותינו בשליש מההוצאות.
אני חושבת שמהגינות עלינו להשתתף בשליש ביסודות.עתה הבאנו את חשבוננו בפניו והוא דורש סכום שגבוה ב-200%, רוצה לעשוק אותנו. ועוד דורש גם השתתםות באיטום הגג.
אני חושבת שמהגינות עלינו להשתתף בשליש ביסודות.עתה הבאנו את חשבוננו בפניו והוא דורש סכום שגבוה ב-200%, רוצה לעשוק אותנו. ועוד דורש גם השתתםות באיטום הגג.
הסיכום מראש היה צריך להיעשות בכתב ו/או בע"פ?
יש לכך פסק דין מתאים או הלכה?אשמח ואודה אם תעביר לי
אותם.
חג שמח לך ולמשפחתך
08-04-2014 17:39:00
נחמיה פלוטקין
המשך יוצרים ע"י שירשור תגובתך להודעה אליה את מגיבה
וזאת ע"י לחיצה על הלחצן "תגובה בפורום"
ולא(!) לחצן "הודעה חדשה".
באופן זה הודעתך תוצמד להודעה אליה את מגיבה וכולם [גם בעוד 10 שנים] יוכלו לקרוא את כל הדיון ברצף.
ולא(!) לחצן "הודעה חדשה".
באופן זה הודעתך תוצמד להודעה אליה את מגיבה וכולם [גם בעוד 10 שנים] יוכלו לקרוא את כל הדיון ברצף.
לגבי אי חובת התשלום במקרה זה תוכלי לחפש בפורום אחרי הביטוי "זה נהנה וזה לא חסר".
היות ומדובר באדם לא ישר המנסה לעשות עליכם קופה, הייתי שוקל שוב את שיקולי המוסריות של "הגינות".
15-04-2014 14:24:00
ליאורה טבעון
השתתפות בבניית יסודות ממד השכן בקומת הקרקע
שלום רב,
לגבי "עשיית עושר ולא במשפט" אפריורית רצינו ואף רוצים לשלם היום חלקינו ביסודות הממד. אך יש לנו רתיעה בסיסית מפני רצון השכן לעשוק אותנו, בהיותו הקבלן עצמו.
עו"ד שחל המכובד טען כי בעצם בנייתו ללא היוועצות וסיכום בינינו לגבי העלויות, לפני התחלת הבנייה, שוללת ממנו קבלת הכסף בגין השתתפותינו. עפ"י הבנתי הצנועה , אנו כן נהנה מהיסודות לכשניבנה, ולכן יהייה עלינו לשלם. האם הטענה של אי סיכום עמנו לגבי השתתפותינו בטרם בניית הממד, תעמוד במבחן בית משפט??
האם אי תשלום היסודות על ידינו כרגע תהווה עבור השכן עילה שלא לחתום על הסכמה ולהוות עיכוב בעדינו לבנות 2 הממדים מעליו. תודה
לגבי "עשיית עושר ולא במשפט" אפריורית רצינו ואף רוצים לשלם היום חלקינו ביסודות הממד. אך יש לנו רתיעה בסיסית מפני רצון השכן לעשוק אותנו, בהיותו הקבלן עצמו.
עו"ד שחל המכובד טען כי בעצם בנייתו ללא היוועצות וסיכום בינינו לגבי העלויות, לפני התחלת הבנייה, שוללת ממנו קבלת הכסף בגין השתתפותינו. עפ"י הבנתי הצנועה , אנו כן נהנה מהיסודות לכשניבנה, ולכן יהייה עלינו לשלם. האם הטענה של אי סיכום עמנו לגבי השתתפותינו בטרם בניית הממד, תעמוד במבחן בית משפט??
האם אי תשלום היסודות על ידינו כרגע תהווה עבור השכן עילה שלא לחתום על הסכמה ולהוות עיכוב בעדינו לבנות 2 הממדים מעליו. תודה
