כמו כן לטענתו הוא מטפל אך ורק בפניות של וועד הבית ולא בפניות פרטניות ובבעיות אישיות הנוגעות לרכוש המשותף או ציות לחוקי הרכוש המשותף של דיירים .
ביררתי במוקד של תרבות הדיור,לדבריהם,כל דייר ,בבניין הרשום בתרבות הדיור ,גם אם אינו הנציגות,זכאי לעזרה,לייעוץ ולתשובות מתרבות הדיור.
מי צודק?
ומה עושה דייר,שנגרם לו עוול,וועד הבית אינו מטפל בתלונותיו,אלא להיפך,מתנכל לו,ולא עושה דבר על מנת לשמור על זכויותיו ברכוש המשותף,ותרבות הדיור גם היא אינה משתפת פעולה?
עצות:
1. פנה במכתב רשום לנציג האגודה לתרבות הדיור ובו תבקש לטפל בבעיה שלך.
במידה ולא ירצה. כתוב עליו תלונה למרכז של האגודה לתרבות הדיור.
2. הכתובת האמיתי שלך לטיפול בבעיות בבנין הוא המפקח על המקרקעין. הבעיה אצלו היא כפולה;
גם ייקח זמן עד שיתפנה לדון בתיק.
וגם לא בטוח שיפטור את הבעיה…….
אבל זה מה שיש.
לפי מה ששמעתי, האגודה תומכים בדר"כ בועדי הבתים מול הדיירים הפרטיים. לא תמיד זה כך. אצלנו למשל, אחד הדיירים שלח מכתב מלא שקרים לאגודה על שתי נשים שכאילו לקח לעצמן את ניהול הבניין ללא כל החלטת אסיפה ועוד שקרים אלא ואחרים. קיבלנו מכתב מהעו"ד של האגודה ובו דרישה לתת הסברים. במכתב התשובה הוכחנו את כל השקרים והעלילות. כמובן שהאגודה לא עשו עם זה כלום…………
אבל עליך לנסות. מי שיתעקש בסוף יצליח למצוא את הדרך להגן על עצמו.
לא כתבתי לך על הבעיות שיש עם המפקח על המקרקעין. עיון בפורום יגלה לך כמה דברים על "שופטים" אלו. אבל זה תלוי מאוד מי ומה ומה הנושא.