שלום רב,הועד הפיץ תקנון שחלקו מבוסס על התקנון המצוי,וחלקו על הצרכים של הבית,ואחד הסעיפים הוא צרוף דיירים שאין להם שום חלק ברכוש המשותף של הבית ולא גרים בבית המשותף שיהיו רשאים להכנס לביניין ולשחק בחדר המשחקים שלנו{בשלב זה אני מונע בעדם ומסביר שזה נוגד את חוק המקרעין ואפנה למפקח על המקרעין בעם זה יקרה,}עקב כך הועד התפטר וכיום יש ועד זמני שהעומד בראשו הינו עו"ד שהפיץ תקנון זה מחדש ,ולדבריו השיתוף חוקי.ועם ברצוני לפנות למפקח אז זו זכותי,{ודרך אגב שואל אותי בהתרסה ,ותריב עם כל הבנין?}את זה שישאיר לי.ובסוף לשאלתי ,הבנתי שגם התקנון נרשם בטאבו כאשר הבית יירשם בטאבו,מה המשמעות שסעיף השיתוף השיתוף יופיע בתקנון ויירשם ביחד עם הבית בטאבו.מודה מראש.
26-04-2014 15:55:00
עפר שחל
ת
ועד אינו מפיץ תקנון.
תקנון יכול להיות ביוזמת הועד אבל כדי להפוך מסמך לתקנון צריך לפחות שני תנאים: 1. רוב של בעלי הדירות ששני שלישים של הרכוש המשותף צמודים לדירותיהם (אולם אין לקבוע או לשנות בתקנון זכויות של בעלי דירות או להטיל עליהם חובות או תשלומים מסוג או בשיעור שלא פורשו בחוק זה אלא בהסכמתם); 2. לרשום אותו בטאבו.
תקנון יכול להיות ביוזמת הועד אבל כדי להפוך מסמך לתקנון צריך לפחות שני תנאים: 1. רוב של בעלי הדירות ששני שלישים של הרכוש המשותף צמודים לדירותיהם (אולם אין לקבוע או לשנות בתקנון זכויות של בעלי דירות או להטיל עליהם חובות או תשלומים מסוג או בשיעור שלא פורשו בחוק זה אלא בהסכמתם); 2. לרשום אותו בטאבו.
