אני חושב שהגיע הזמן שתתחיל הפעלת לחץ כל החכים לשינוי תקנון בית משותף למשהו ברור יותר.
כיום כל מפקח עושה ככל העולה על רוחו מוציא לפעמים פסקי דין הזויים, ויש דוגמא כזאת שלי, נותן לנציגות בית סמכויות שגם לראש ממשלה אין ומותיר לו לעשות ככל העולה על רוחו.
בכוונה איני מתייחס לצורת בירור הענין לפני המפקחים, ואני מדגיש ככל הנכתב כאן הוא לכאורה ולא קורה אצל כל המפקחים.
כיום כל מפקח עושה ככל העולה על רוחו מוציא לפעמים פסקי דין הזויים, ויש דוגמא כזאת שלי, נותן לנציגות בית סמכויות שגם לראש ממשלה אין ומותיר לו לעשות ככל העולה על רוחו.
בכוונה איני מתייחס לצורת בירור הענין לפני המפקחים, ואני מדגיש ככל הנכתב כאן הוא לכאורה ולא קורה אצל כל המפקחים.
